matsby: Sportlov kommande vecka, kom på det igår först. Annars hade jag tagit ledigt ändå. Om vi skulle klara oss till semifinal så kommer jag ha mycket frånvaro så att säga. Samma gäller final konstigt nog.
Knylan: du får väll plugga på bussen ;-) Värre för en annan med jobb, lite dyrt att vara tjänsteledig när man inte har någon semester, men lördag blir det resa i allafall.
matsby: En annan var ju även med omskriven när det gäller biljettköpet.. En viss Henrik i mitten på artikeln...... Synd att nätupplagan är så sniken på Dagbladet nån polare sa att han sett att jag var med på bild i pappersupplagan även,,, ner o köpa den nu när jag kilar till jobbet. =)
kvartsfinal 1 är väl på lördag, eller hur? killen i dagbladet hade biljett till kvartsfinal 1 måndag 3 mars??? det är väl kvartsfinal 2. nåt stämmer inte.
heart: har mina biljetter här, på matchen den 3/3 står det kvartsfinal 1 och på fredag den 7/3 står det kvartsfinal 2 med andra ord så har de räknat våra hemmamatcher bara när de skrivit ut biljetterna.