De va scwettigt de här. Bra insats av Timrå, Hv är inte kattskit i år. Liv är duktig som fan i mål men Philippe går inte av för hackor han heller. Grattis Timrå!
5209 åskådare på plats. Ändå såg det fullt ut... hur många tar hallen egentligen nu? Blev det inte lite ändring på det inför denna säsong...?
Niklas Nordgrens straff var en av de bästa jag sett!!!!!! "I fuckin' love it!" Synd bara att det skulle vara så svårt att få se hela matchen därifrån jag stod. Tydligen kunde man inte tränga ihop sig men när pausen kom kunde vissa sätta sig ner... underligt... Lite halvseg klack... däremot var det ett j*vla liv i Scaniarinken.. =)
Hälge; Såg ganska packat ut där också... Före säsongen 5500, nu togs en bit ståplats bort och skapade ännu en bit obekväm sittplats... Varför har jag svårt att lista ut?
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!