1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591437 inlägg · 6216 ämnen

Succe Cup

« · 1171289 Till forumet

Sv: Succe Cup
zita: mmm
Kommentera

Nu drar vi till Västerås.
Jag o Jean1....
Ha det!
Kommentera

Janken: Hejja på ba :)
Kommentera

Nu drar jag från ett regningt Göteburg till Västerås, hoppas solen kommer att skina där hela helgen...
Kommentera

Jag svarar i tråden som redan fanns i ämnet.

"hobben" är ett troll som gillar att "skapa ämne" i totalt onödiga frågor och har så gjort under lång tid. Han har fått många brev och bubblor men det tycks inte hjälpa.
Kommentera

Sandström liverapporterar i dag också:
Kommentera

Ingen juniorkedja som avlastar i dag tydligen. Jag antar att de har åkt till Leksand där de har match 14:00 i morgon.
Kommentera

T T: Och gamle FBK-aren Marcel Jenni ger Kloten ledningen med 1-0 efter 13.45.
Kommentera

Trodde ju på SM-guld efter matcherna mot Västerås och Rögle men nu lutar det nog fan åt kvalserien ändå...
Kommentera

dr-nix: Nu ska det vara mål! 5 mot 3
Kommentera

jens_88: Nope, kvalserien som sagt.

25.42 2 - 0 EQ KLO 17. JACQUEMET, Arnaud
(87. KELLENBERGER, Steve)
Kommentera

dr-nix: 05.42 - MÅL KLOTEN 2-0. Mattias Karlsson och Anton Axelsson krockar i egen zon och en kloten blir helt fri och kan sätta pucken efter isen
Kommentera

jens_88: Jo det kommer hända många gånger denna säsong säkert. Jag har nämligen fått höra från en säker källa att man hamnar i kvalserien om man inte vinner dom flesta av sina försäsongsmatcher.
Kommentera

31.16 2 - 1 PP1 TIK 4. GRANATH, Elias
(23. SKOGS, Tomas
49. KARLSSON, Gabriel)
Kommentera

dr-nix: Lagets tre dalmasar..
Kommentera

JimmyH: Skönt att dom tre varann så vi inte får dålig stämning p.g.a de språkförbistringar som nog lätt inträffa.. ;)
Kommentera

jens_88: krockar Axelsson med alla?
Kommentera

Då var den Cupen avslutat och jag vill nog mena att det ser rätt bra ut, svårbedömt lag Kloten och deras aggresiva forchecking satte våra backar på en helt annan jobb och fick nu bekänna färg, de klarade detta med ++++ .
Timrå vinner cupen, tycker jag är bra gjort med tanke på hur besättningen sett ut och det kommer in mer folk så det blir kanske en mycket intressant säsong...
Kommentera

Abron: ändå bra med tanke på att Kloten ställde upp med 4 kedjor mot Timrås 3 . Varför var inte Styf med idag?
Kommentera

Andersson: Han fick väl en puck på fotknölen mot antingen Västerås eller Rögle och man tog nog inga onödiga risker i det fallet när cupsegern redan var säkrad. Ett mycket klokt beslut av Challe/Nygårds.
Kommentera

« · 1171289