Det är nog min moder du kallar för "kärring". Jag är ganska säker på att hon inte har en dotter eller son som är kompis med Sinuhe. Jag vet iofs inte vad hon sa, men jag tror inte att hon riktigt är typen som skulle "smörja in något" i folks ansikten. Jag kan däremot tänka mig att hon tyckte det skulle vara juste att beklaga sorgen eller tacka för matchserien, eller något. Om jag har fel ber jag om ursäkt, jag kanske inte känner henne så bra. (Om det nu var hon med Foppas magiska tröja du tänker på.)
Sinuhe: Den enda "kärring" bredvid ståplats som jag märkte var direkt efter matchen och hon kom och riktigt smorde det i vårat ansikte för att sedan säga de klassiska "det var ändå synd att något lag måste åka ur".
Då förlusten igår togs rätt hårt så var det ingenting vi ville diskutera så vi sa åt henne att sticka.. men att någon slitit i hennes tröja är en ren och skär lögn, men det kan ju ha funnits mer kärringar.
De är de värsta jag får höra nu så här timmar efter matchen. Sitter och pratar i telefonen med en vän och får höra att några supotrar tagit tag i hennes mamma slitit i hennes Modo tröjja och kallat henne Hjävla kärring å detta skrede vid ståplats.. Å jag vet att hon är hjävligt lugn och skulle aldrig ha gjort något för att provosera fram det beteendet. Hon är som jag blir elak på sina egna spelare då dom inte spelar bra men gnäller inte på supotrar för deras fel är de ju inte. Dom gör ju som hon älskar sitt lag och vill att dom skall vinna. Nää dålig stil dax att skäpa till sig och tänka på att man faktiskt representerar sitt lag när man är ute på matcher!
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Det är nog min moder du kallar för "kärring". Jag är ganska säker på att hon inte har en dotter eller son som är kompis med Sinuhe. Jag vet iofs inte vad hon sa, men jag tror inte att hon riktigt är typen som skulle "smörja in något" i folks ansikten. Jag kan däremot tänka mig att hon tyckte det skulle vara juste att beklaga sorgen eller tacka för matchserien, eller något. Om jag har fel ber jag om ursäkt, jag kanske inte känner henne så bra. (Om det nu var hon med Foppas magiska tröja du tänker på.)