1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590763 inlägg · 6217 ämnen

Supporterklubbens tält på GF

« · 96930 Till forumet

Supporterklubbens tält på GF
Jag fick veta först igår att SK ska ha ett tält på Gatufesten, precis som förra året. Någon som kan berätta för mig vad som kommer finnas i det tältet eller om det nu blir ett stånd. Jag var inte på GF förra året så jag har ingen koll på vad som fanns då...
Kommentera

Sv: Supporterklubbens tält på GF
Knylot:
Är det inte dyrt för dej att gå på gatufessten? fick jusst en billd av en knylot som febrilt ska pruta på barkanserfondens lotteri, men kan betala det dubbla och lite till för ett privat jippo, Poppkorn och dricka kan du köpa på Hockeyn med, även en bit mat, så vart ligger skillnaden att inte tveka att betala 300 spänn på ett jippo som gatufessten, och klaga på priset på en hockeymatch där behållningen går till välgörande ändamål och som är billiggare
Kommentera

HH: Vet inte vad jag ska svara... =)
Kommentera

HH: Jag vet skillnaden.Det behöver inte kosta så mycket pengar att gå på gatufesten,åtminstonde inte om man gör det dagtid.:)
Kommentera

Nike89:
sade enden på H-S som terroriserar anndra genom att svara sig själv,,,
Kommentera

HH: Gatufesten och en hockeymatch är väl inte helt jämförbara företeelser. Men båda är väldigt dyra...

Och nu - hem till Granloboy!
Kommentera

Alla: Supporterklubbens tält kommer vara vid selångers ån.
Dit kan ni komma om ni känner för att skjuta lite puck, handla TIK grejer eller bara snacka lite skit...

Tifo gruppen har även en liten bössa där det går utmärkt att lägga en krona eller två om Ni vill ha bättre tryck på matcherna i vinter.

Väl mött på Gatufesten!!!
Kommentera

« · 96930