Mats E: Ja visst ska dom skämmas Roland E och dom andra på ST och även Anrell på AB, inte skriva mer om en sån stor idrottshändelse ;)....
Frella: det vore väl f-n om man inte kan skilja på blått och rött, isf är det bara att lägga rören på hyllan..Slipningen kan jag inte heller skylla på, allt var tipp topp ska väl vara det där med ljumskarna då har iaf ont som bara den i både ljumskar och den övriga kroppen idag..Det är bara att börja med att döva smärtan, skönt att det är en sån dag att man kan göra det ;) SKÅL och Gott Nytt År...
mike66: Tyvärr är det så att den största tidningen i stan inte är bäst på sport. Det visar sig gång på gång. AB och Expressen skickade jag mail till tidigare i veckan med info om matchen. Likadant med TV4 Mitt och Mittnytt. Det var nog bara vi själva som tyckte att det här var en historisk händelse.
Frella: Vad är det jag läser...Backarnas fel??? Nä nu får man ta ett snack med Smokey om vad vi ska skylla på ;)...Och visst dansade vi hellre än bra alltid...!
Är väl bara å stämma in i vad som sagts att det var en riktigt kul upplevelse denna match, inramningen var det heller inget fel på, "Bara TIKare!"
Själv började man juh med att lira back 1a perioden å jag å min backpartner fick spelade 0-3 där...=)
Senare så blev det å ta över målvaktsspaden vilket var det svettigaste jag upplevt tror jag, men jag kan säga att jag var inne på 11 baklängesmål, inte illa =) men den del som jag stod så skyller jag givetvis på backarna, jag kan väl inte gjort nåt taskigt ingripande =) Eller va säger du HH? Backarnas fel eller hur? =)
Hur kul som helst att följa turerna kring supportermatchen här i GB. Vill helt klart va med nästa gång, bra jobbat Moverare! Läste en överlägsen artikel med Nyllet i AB den får ni inte missa, följ länken! Gott Nytt ÅR alla hockey "frillor"..............
Måste säga att det var fruktsansvärt roligt att titta på! Men jag vart himla nervös när jag kom in i Timrås omklädnings rum med Jossi (Jag) och Milena, tänkte härregud det här klarar dom aldrig. Men där hade jag fel och tyckte att tjejerna gjorde ett himla bra jobb på isen, eftersom dom gick in och kämpade och spelade fast nästan alla andra åkte skridskor dubbelt så fort! Vinnst till Sundvall blev det ju kanske, men det spelade ingen roll. Tror alla hade lika roligt ändå!
Hörde att Sundsvall körde med ett par gubbar som spelar i Rinkbandyserien Div 1:.....Man kanske skulle ta och glida med till nästa drabbning och trolla upp dig på läktarn Moverare! ps:(Bör man ju ganska enkelt göra)
Etta på trådtoppen......Supportermatch, härligt..Tack för gratulationerna och nu är det kväller/ God Natt och sov gott och vakna upp med en ruskig träningsvärk i morronbitti.Ajajaj...
gud: Man får väl köra den där gamla klyschan att huvudsaken är inte att vinna en sån här match, utan att kämpa väl och att ha roligt och göra sitt bästa och det var vi överlägset bäst på idag...Och nästa gång ska vi inte heller ta stryk av kissarna utan då ska vi stryka dom mothårs....Och jag lovar att du inte kommer att ångra en resa hit upp och vara med i gemenskapen efter det jag var med om idag....FORZA TIMRÅ IK SUPPORTRAR....
mike the man.. om ca 20 minuter är du hela 35 år..och det bästa med det är att du klarade julen i år också..hörde att du fick hänga en idag, ganska skönt att göra en påse emot katterna va?? nä du lilla "gubben" nu räknas det ner för dig så jag GRATTAR dig redan nu..GRATTIS.. nu hoppar jag själv i bingen
Ja du Doktorn i morron är livet slut (661231) plus att denna återkommande värk efter en tuff drabbning ständigt förföljer en. Bara att inse att man börjar att bli gammal...Funderar faktiskt på att införskaffa mig en riktig käpp istället för min nya Montreal 9944 Magnum spak...AJajaj vad ont man fick i kroppen idag....
mike66.. nästa match så då j..lar ska Gud vara med.. det verkar ha varit sååååå roligt?? vad jag har förstått så toppade kissemissarna sitt lag.. men jag hoppas att ALLA hade rolig så att det kanske kan bli ett återkommande inslag i våra supporter liv..men stryk av kissarna..Hmm,,lite svårt att smälta
Friskan: Givetvis ska också du ha en eloge som visade upp dig och spred ljus i det glada omklädningsrummet...Du såg inte så elak ut som jag trodde ;) ...Publiksiffran var nästan 400 st...Otroligt måste jag säga...!!!
Redan trött Mike? Lagfoto är ok om du menar rätt lag. Doktorn kan komma till nästa avsnitt i supportermatchandet. Hoppas det. Ja, Friskan. Det handlar om det. Kul att göra något tillsammans också kan man anta.
Ja detta är inget man vill missa i fortsättningen, och i nästa suppmatch blir det väl ett ännu värre drag kring matchen....Då har jag på känn att vi får se gud i ett par grillor också...Lagbild tog vi, vet inte om det var någon som hade med sig sin digitalkamera men det var det säkert....Hoppas att Doktorn också kan komma då...
Skoj att folk verkar nöjda... man måste tanka ibland. Synd att jag missade deblaklet. Kul att det blev av, men, tappa inte bort lekinställningen till nästa drabbning. Fotade någon? Lägg isåfall ut lite bilder. Tja, kanske får jag chansen att kika nästa gång.
Jag o DT: Håller med fullständigt, det var ett härligt go i laget. Bättre stämmning får man leta efter, en för alla, alla för en... Tyckte alla var glada, positiva o kämpade gärnet. Tycker vi var de största vinnarna efter matchen. Klacken var underbar, de lyfte nog oss alla ett snäpp. Detta med supportermatch mellan TIK-Svall har kommit för att stanna!
Jag: Jo det var askul! Jag var helt inställd före matchen på att det var en kul grej, resultatet var oväsentligt. Men när målen rasade in kom tävlingsmänniskan hos mig in och bråkade lite... Dessa tankar försvann totalt när man insåg hur pass mycket S-vall enbart gick in för att vinna, jag tror inte dom hade lika kul som oss. Jag menar vilka spelare var kvar längst på isen, vilket lags supportrar var kvar längst på läktaren. Det är sällan som man känner sig nöjd efter en förlust, men idag så kände jag att vi på nåt sätt svetsades ihop som ett lag i den tredje och gjorde en stor kämpainsats. Längtar redan till returmötet!
dreamteam: Men hur kul var det inte då? självförtroendet växta för varje minut som gick in på 2a perioden! Hua så kul jag hade, det bästa som hänt mig! Nervös och stressad var jag före matchen men de gick så bra så, mitt leende har nog inte varit så på topp som det var idag, askul
Jag tycker att eran kedja gjorde den allra största insatsen. Jag förstår om du/ni var lite skraja före matchen, men ni fixade ju det! Det var kul att se en gladare tjej efter den andra perioden :-)
Hörde att tjobba hade varit där också enligt rykte... Det var j-kligt kul att spela och bitvis gick det ganska bra också... Men det var juh klart jag spelade med min like(nr 8) Fredde också så då gick det lite lättare. Hade inte räknat med att vara den enda som satt i utvisningsbåset för TIK SK... och inte ens för något man gjort själv... Tackar till alla som var där och stöttade laget och speciellt tack till de A-lagspelare som var där och för en gångs skull fick vara experterna... Kul även att få lite fler ansikten till namnen(smokey, mike66, actionleif, HH osv)
Nu har jag en fråga till alla som bor i Timrå med omnejd: Har det stått i tidningen eller sagts ngt på radio där om att det skulle bli supportermatch? Annars drar jag slutsatsen att vissa spelare måste läsa gästboken.......
Smoke on the water har fått en efterföljare- Smokey on the frosen water. Vilken är bäst kan man ju undra.
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·