1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590414 inlägg · 6217 ämnen

Supportermatchen

Sv: Supportermatchen
Mats E:
Bra förslag det med bässt av tre, lite roligare ifall lagen inte bara bestog av 15-20 åringa utan vanliga motionärer med,,blandat licksom,,,,
Kommentera

Hur kult som helst med en supp. match, jag e me!
Kommentera

jo de e ju så det ska vara .. flera matcher också ... då får fler chansen att vara med..
Kommentera

Klart som f-n att vi ska ha en supportermatch! Har iochförsej aldrig fått chansen att lira hockey men har ändå 3 rinkbandysäsonger i bagaget...i Ett av Sveriges sämsta rinkbandylag förvisso men det hör ju inte hit.
Kommentera

Smokey: För er om några borde det var den enlaste sak i världen
att gå ut och ropa i hallen efter presumtiva supportermatchspelare.
Eller är det som jag misstänkt att det inte är Timråsupportrar i
hallen, utan folk som utan urskiljning åker till Timrå för att titta på
elitseriehockey, men struntar i vilket lag de får se.

Äh, vi får väl i värsta fall spela en intern Sundsvall Hockey-match.
HH, Stacey och Knylan får halka med på ett bananskal.

För övrigt håller jag med Mats Edström.
Kommentera

M Edström: Jag är självklart för match. Blir den dessutom med glimten i ögat och under lite trevliga omständigheter så vore det förbannat kul.

Men inte fan ska vi väl bli så där pöstrevliga mot varandra så här före SCA-cupen...

Myspyset får vi spara till efter "derbyt" kattjävlar;-)
Kommentera

ja nu har ju den här disskusionen verkligen hettat till iallfall .. nu får vi väl se om nån är villig att ta tag i det hel .. jag kan hjälpa till om det behövs . men klarar nog inte hela kalaset själv :)
Kommentera

kan ja få halka med på banaskalet jag med issåfall ?? :)
Kommentera

actionleif: Självklart, förlåt att jag glömde bort dig.
Kommentera

:) .. de e okej .. ALLA som är intresserade att spela en supportermatch mot Sundsvall Fans Skicka ett meddelande till mig så kan vi fixa det .. Nu ska det ske !!!
Kommentera

Efter att ha pratat lite med HH så kom vi fram till att detta ska gå att fixa .. så nu HÖR av er ,, alla åldrar .. blir ju bäst om det är 50/50 ungt/gammalt :) .. då får vi ju lite rutin också ..samtidigt som det blir lite ungdomlig finess :)
Kommentera

krav på medlemskap i SK??
Kommentera

ääääää .. behövs inte .. de är inte inblandade så ... va me å spela å
Kommentera

och datum e spikat eller ? (har inte följt med i denna diskussion så...)
Kommentera

nej det är det inte ... Oden, bo wasa . leffe på åsen kom igen nu .. vi måste ha folk
Kommentera

Jag har ju lirat Hockey både i Tunadal och Timrå....men
njaa jag vet inte ,jag tittar hellre på. Det är jag nog
bättre på nu =o).
Kommentera

actionleif: Jao, men visst jag och "hoppzan" kan ju alltid göra ett försök *skratta* men jo j*vlar då kan ni ju få se på riktiga fighter, men Jess! men hjälp mej då, kommer bli skitbra, Njae ja nöjjer mej med att stå på sidan och ja tror inte "hoppzan" e så pigg på´re heller! Jess men de va allt från m... *klick*
Kommentera

Actionleif: Bo "wasa" kan inte stå på ett par skridskor, tro mig.

Däremot har TGO 9 säsonger i Nurunda...
Kommentera

Underlig stämning Ni skapar inför årets enda derby!

En supportermatch låter som säsongens bästa idé hittills.
Örnar som flyger ner och sätter klorna i sitt byte, katter som reser rygg, fräser och klöser...
Ung som äldre supporter kämpar för äran.
Kommentera

Blire Huring som dömer :)
Kommentera

Huring är vår förstakandidat.
Kommentera

Huring regerar :) .. Nu är det en par stycken med .. men det är bara två som är över 20 år .. och 4-5 stycken under .. Jag & Hoppzan : De är bara å vara med om ni vill ..Sen vore de kanon om TGO ville vara med :)
Kommentera

Huring regerar på sitt eget lilla sätt. Väl på plan så är man galen på mannen. Han är jävligt irriterande men har ändå glimten i örat.
Kommentera

actionleif: du tror det va? njae, vette väll fan om ja törs, e ingen höjdare på skridskor.... Nejje måste man ju träna en himla massa först, frågan är om de finns tid till det=) Jess, nu måste man skynda sej så man inte få en himla massa kvarsittning! =)
Kommentera

actionleif; Du ska se hur "Jag" yrar runt på skridskorna, såg nämligen henne pröva i vintras. Hon hade tänkt sej att pröva på en hockeykarriär, men ja tro att hon gav upp den drömmen efter den gången=))och jag är ingen stjärna själv om man säjer så*ler*
Kommentera

och vad gör det då .. kul ska vi ha iallfall .. själv e man ju ingen gretzky precis :) .. bara å va me om ni vill
Kommentera

Ni som är intresserade av en supportermatch kan ju gå in i chatten under (nöje) så kan det disskuteras riktigt där
Kommentera

Knylan; Nu kanske du har chansen att ta upp dina oenigheter med Huring. Kan en höger ge matchstraff?

Hoppzan; Då är väl "Jag" en viktig spelare. Hon förvirrar motståndarna så Timråsupportrarna kan näta.

2 spelare över tjugo, blir det inte lite variation?
Att försvara klubbens färger borde vara en näst intill självklarhet!
Kommentera

Precis .. vi vill ha lite äldr ..hmhmm .. eller ska man säga lite mer Rutinerade spelare också ...
Kommentera

Madde: Tja det förstås, kan yra lite på s-valls backarna så blire mål direkt! =))
Kommentera

hoppzan: just det lyssna på Madde jag är en viktig spelare, jess! Hmm tror du jag lagt drömmen på hyllan ? Näjje, när man får Crippe som personlig tränare ska du se hur bra jag Egentlgen är!
Jao, Ida få ta åå smöra in sej först, lär ju inte bli så himla lätt!=)

jao, om ja inte skulle ramnla hela tiden och de blir straffar, så e ja en j*vel på sånt, tror ja... om inte annars kan man ju stå i mål, fast då bli ja så rädd för pucken så ja hoppar ur mål i stället! =)
Kommentera

Glöm din dröm tjejjen, Ida hatar hockey så det finns inte en chans*ler*......men det är klart du kan ju vara bänkvärmare=))
Eller föresten du och jag kan va forwards,=) skulle ramla båda två på målvakten samtidigt sen petar du in pucken med klubb bladet också blire MÅL!!
Kommentera

Ni verkar ju vilja vara med .. även om ni inte vill spela mycket så kan ni juh göra några byten :)
Kommentera

Spelaren "Jag" blir Timrås hemliga vapen.

Är det ingen som vågar träda fram och offra några timmar för klubben?
Kommentera

jo men tjena tjejjen, hälsa Peo från mej! hehe ja mena, kanske får ta en plats i lagett nån gång jess! =) Näe nu e man försenad till franskan också! hmmm, jess känns bra!
Kommentera

Jag: Du är väll för det mesta försenad till franskan så det gör väll ingen skilland=))

actionleif: Skulle vilja vara med, men vet inte om ja vågar...eller ja vill eller jaja vi få se hur det bli...
Kommentera

Skicka brev ni som vill vara med . blir lättare att hålla reda på då ..
Kommentera

Jag:
Himmla otur om Franskan skull ligga och torka,,,,

ooooo himmla,,,15 min försenad till tvättstugan iiiiii,,,
Kommentera

Jag; Några missade minuter på en lektion spelar knappast någon roll. C'est la vie!

Hoppzan; Klart du ska vara med, du kommer ångra dig annars.
Inte vågar, vad är det för dålig ursäkt?

Fredrik; Alla tik-fans på samma ställe. Blir trångt det!
Kommentera

Ser att jag är tillbaka igen ocj svarar på ett inlägg .. är lektionen redan slut tro ??
Kommentera

Madde: Ja vet jävligt dålig ursäkt, måste komma på någon bättre till nästa gång=))
Kommentera

Madde:

Näe iof inte, men kommer man 5 minuter försent till varenda lektion så blire en hel del kvarsittningar också, som tur va hade ja ingen franska då, vi fick träffas, åå sluta!

HH:

Men jess, satan, känns kanon!
*ler*

hoppzan:

näe de gö väll ingen skillnad .
men visst ska vi va me i supportermatchen, jess alla ggr! =)
Kommentera

Ni som skriver att ni är intresserade skriv vilken position ni vill ha också .. Vi måste ju ha en målvakt .. å enligt säkra källor så ska HH vara ruskit bra i mål :)
Kommentera

actionleif:

Jao, har tänkt på backlatsen, vilket inte skulle bli så himla bra då ja får upp farten kan jainte stanna om ja inte styr in i en snöhög eller liknande!

center: jao näe skulle kanske inte va så bra de heller, även fast ja bruka va väldigt lurig på att teka,

målvakt: satan heller, då knölar ja i hopmej så ja inte ser va pucken komme rifrån!

så ja tror forward skulle vara det bästa alt. fast hmmm... om ja e me så förlorar ví stort åå de vill väll ingen att de ska hända....
ja tror inte min hokeykarriär kommer bli så stor.....
Kommentera

Jag: Du och jag kan coatcha istället!!! De skulle vi nog vara bäst på!! Stå och skrika ut intstruktioner......f*n va kung!!
Kommentera

hoppzan: jo visst jag mena ju det, varför inte? hehe
*gaaaahhhh* "kan ni ingenting ni eller? FORTARE" hehe
njae, ja kan fixa personlig assistens av Peo Larsson, ringer till han och frågar efter tipps ! Jess! hehe njae jag vill spela jag, fast frågan är om man inte skämmer ut sej för resten av sittliv då! =)

vi kan ju fråga glenne åå brandt om dom vill vara med! =)
Kommentera

Med glenne menar du glennemo då ?? ...sen vill du vara med så ska du vara med ...Sluta vela nu ! :)
Kommentera

måste starta om datan, see yaa
Kommentera

actionleif: är du helt från vettet, jag mena Glenn Wiklund ja, en riktigt bra spelare! jess, tror han va uttagen till medelpadslaget, ja iaf nästan...
Kommentera

Börjar bli en intern diskussion det här!

Antingen är man med eller inte!
Verkar vara ett svagt intresse bland övriga skribenter. Är det inga fler Timråsupportrar som vill sätta Sundsvallarna på plats?!!!
Kommentera

« · 7155 · »