Klart som f-n att vi ska ha en supportermatch! Har iochförsej aldrig fått chansen att lira hockey men har ändå 3 rinkbandysäsonger i bagaget...i Ett av Sveriges sämsta rinkbandylag förvisso men det hör ju inte hit.
Smokey: För er om några borde det var den enlaste sak i världen att gå ut och ropa i hallen efter presumtiva supportermatchspelare. Eller är det som jag misstänkt att det inte är Timråsupportrar i hallen, utan folk som utan urskiljning åker till Timrå för att titta på elitseriehockey, men struntar i vilket lag de får se.
Äh, vi får väl i värsta fall spela en intern Sundsvall Hockey-match. HH, Stacey och Knylan får halka med på ett bananskal.
ja nu har ju den här disskusionen verkligen hettat till iallfall .. nu får vi väl se om nån är villig att ta tag i det hel .. jag kan hjälpa till om det behövs . men klarar nog inte hela kalaset själv :)
:) .. de e okej .. ALLA som är intresserade att spela en supportermatch mot Sundsvall Fans Skicka ett meddelande till mig så kan vi fixa det .. Nu ska det ske !!!
Efter att ha pratat lite med HH så kom vi fram till att detta ska gå att fixa .. så nu HÖR av er ,, alla åldrar .. blir ju bäst om det är 50/50 ungt/gammalt :) .. då får vi ju lite rutin också ..samtidigt som det blir lite ungdomlig finess :)
actionleif: Jao, men visst jag och "hoppzan" kan ju alltid göra ett försök *skratta* men jo j*vlar då kan ni ju få se på riktiga fighter, men Jess! men hjälp mej då, kommer bli skitbra, Njae ja nöjjer mej med att stå på sidan och ja tror inte "hoppzan" e så pigg på´re heller! Jess men de va allt från m... *klick*
Underlig stämning Ni skapar inför årets enda derby!
En supportermatch låter som säsongens bästa idé hittills. Örnar som flyger ner och sätter klorna i sitt byte, katter som reser rygg, fräser och klöser... Ung som äldre supporter kämpar för äran.
Huring regerar :) .. Nu är det en par stycken med .. men det är bara två som är över 20 år .. och 4-5 stycken under .. Jag & Hoppzan : De är bara å vara med om ni vill ..Sen vore de kanon om TGO ville vara med :)
actionleif: du tror det va? njae, vette väll fan om ja törs, e ingen höjdare på skridskor.... Nejje måste man ju träna en himla massa först, frågan är om de finns tid till det=) Jess, nu måste man skynda sej så man inte få en himla massa kvarsittning! =)
actionleif; Du ska se hur "Jag" yrar runt på skridskorna, såg nämligen henne pröva i vintras. Hon hade tänkt sej att pröva på en hockeykarriär, men ja tro att hon gav upp den drömmen efter den gången=))och jag är ingen stjärna själv om man säjer så*ler*
hoppzan: just det lyssna på Madde jag är en viktig spelare, jess! Hmm tror du jag lagt drömmen på hyllan ? Näjje, när man får Crippe som personlig tränare ska du se hur bra jag Egentlgen är! Jao, Ida få ta åå smöra in sej först, lär ju inte bli så himla lätt!=)
jao, om ja inte skulle ramnla hela tiden och de blir straffar, så e ja en j*vel på sånt, tror ja... om inte annars kan man ju stå i mål, fast då bli ja så rädd för pucken så ja hoppar ur mål i stället! =)
Glöm din dröm tjejjen, Ida hatar hockey så det finns inte en chans*ler*......men det är klart du kan ju vara bänkvärmare=)) Eller föresten du och jag kan va forwards,=) skulle ramla båda två på målvakten samtidigt sen petar du in pucken med klubb bladet också blire MÅL!!
jo men tjena tjejjen, hälsa Peo från mej! hehe ja mena, kanske får ta en plats i lagett nån gång jess! =) Näe nu e man försenad till franskan också! hmmm, jess känns bra!
Näe iof inte, men kommer man 5 minuter försent till varenda lektion så blire en hel del kvarsittningar också, som tur va hade ja ingen franska då, vi fick träffas, åå sluta!
HH:
Men jess, satan, känns kanon! *ler*
hoppzan:
näe de gö väll ingen skillnad . men visst ska vi va me i supportermatchen, jess alla ggr! =)
Ni som skriver att ni är intresserade skriv vilken position ni vill ha också .. Vi måste ju ha en målvakt .. å enligt säkra källor så ska HH vara ruskit bra i mål :)
Jao, har tänkt på backlatsen, vilket inte skulle bli så himla bra då ja får upp farten kan jainte stanna om ja inte styr in i en snöhög eller liknande!
center: jao näe skulle kanske inte va så bra de heller, även fast ja bruka va väldigt lurig på att teka,
målvakt: satan heller, då knölar ja i hopmej så ja inte ser va pucken komme rifrån!
så ja tror forward skulle vara det bästa alt. fast hmmm... om ja e me så förlorar ví stort åå de vill väll ingen att de ska hända.... ja tror inte min hokeykarriär kommer bli så stor.....
hoppzan: jo visst jag mena ju det, varför inte? hehe *gaaaahhhh* "kan ni ingenting ni eller? FORTARE" hehe njae, ja kan fixa personlig assistens av Peo Larsson, ringer till han och frågar efter tipps ! Jess! hehe njae jag vill spela jag, fast frågan är om man inte skämmer ut sej för resten av sittliv då! =)
vi kan ju fråga glenne åå brandt om dom vill vara med! =)
Antingen är man med eller inte! Verkar vara ett svagt intresse bland övriga skribenter. Är det inga fler Timråsupportrar som vill sätta Sundsvallarna på plats?!!!
Bra förslag det med bässt av tre, lite roligare ifall lagen inte bara bestog av 15-20 åringa utan vanliga motionärer med,,blandat licksom,,,,