1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588908 inlägg · 6217 ämnen

Supporterresa

« · 235523 · » Till forumet

Sv: Supporterresa
Helg Ernest: Men bara ett är aktuellt på allvar.
Kommentera

Helg Ernest: Det är väl många lag som visat intresse för honom. Som sagt de skrev ju bara upp lite rykten. De behöver då inte ha några belägg för de namn de lägger upp. Den artiklen gör dem inte till en skittidning.

Däremot när de går och skriver en löpsedel att Lindman skrivit på för Färjestad så sänks trovärdigheten helt klart. Expressen har mycket att lära av Sportbladet som dock även dem är långt ifrån klockrena emellanåt.
Kommentera

Jimmy: Jo, jag vet ! Ja sa ju att det var en skit tidning !
Omark står minst på 5-6 lag
Kommentera

Bo Bly: Okej då vet du mer än jag då. Men hur som helst så slog han igenom i Djurgården. Gjorde fighten med tränaren honom pengakåt eller vad bygger du att han skulle vara speciellt kåt på pengar på?
Kommentera

Jimmy: Anledningen att han flyttade är att han inte
kom överens med tränaren,dom slogs bland annat
på en fest.
Kommentera

Helg Ernest: Det där är ju bara rykten som de tagit upp.
Kommentera

Bo Bly: Känner inte "Salle" så bra men han gjorde väl iaf ca 10 säsonger i MoDo´s A-lag, hade väl en misslyckad sejour i Tyskland om jag inte är fel ute också där mitt i. Så speciellt pengakåt kan han väl inte vara. Att han lämnade för Djurgården var ju bara bra för hans karriär behövde ett lyft efter alla år i Ö-vik och han slog äntligen igenom och blev landslagman och sedemera NHL-proffs.
Kommentera

Bo Bly: Ja, oj vilken jättelön han har i LHF. Han hade om man ser enbart till pengarna bättre anbud som han nobbade.
Kommentera

Jimmy: Modo Nyförvärv: Jens Karlsson, f, Frölunda, Mikael Pettersson, f, Modo, Andreas Salomonsson, f, Washington, Per Svartvadet f Atlanta
Förluster Peter Hirsch, mv, Peter Högardh, f, Mif, Kim Staal, f, Mif, Stefan Öhman, f, TPS Åbo.
Kommentera

Jimmy: Salomonsson är lika pengakåt som Fagemoney
så han hamnar säkert i FBK.
Kommentera

Helg Ernest: Jo men knappast alla väl? Till nästa säsong lär Påhlsson, Salomonsson och Svartvadet kanske vara aktuella eftersom de har svårt att ta plats i NHL.
Kommentera

Jimmy: Enl. skit tidningen så får dom ju igen 2-3 stycken nästa säsong
Kommentera

Lulekickan: Okay..
Kommentera

saly: Men snälla, David Vyborny heter han väl. Annars så lever vi i nuet vad ni eventuellt har för lag om en 5-6 år eller i kommande NHL-strejken är just nu ointressant. Se nu till och vänd mot VF istället.

Har hela dagen funderat vilka jag helst vill möta i en semi, Leksand eller MoDo? Känns ungefär som det kvittar.

Skulle nu VF och FBK mot all förmodan gå vidare så går jag mot strömmen och säger FBK. Wallinheimo kontra Lundqvist var huvud orsaken. Sedan så tror jag att om Kimmos form håller i sig och om vi kan spela med samma fina defensiv som i Fredags så har vi chans att ta dem. 2-7 och 1-8 kan leda till underskattning från deras sida dessutom. Men hualigen vilka det än blir så får vi det svettigt. Men men vi har inget att förlora, förlorar vi 4 raka så är vi ändå de största vinnarna denna säsong.
Kommentera

Dream Team: Jag svarade på MooDooistens inlägg, alltså var det "Världens bästa plantskola" jag menade.
Kommentera

Knylan:+att leksand vinner vi över lätt men mot dom andra lagen kan bli en aning svårare
Kommentera

Lulekickan: Tror bestämt att vi ligger bättre till på många år på jun. sidan. Bifogad länk tror jag stöder min tes...
Kommentera

saly: Nu var du rolig va ? ( c :
Självklart vill vi ju att ni tar ut VF så det ryker !
Har alla mina jobbar kompisar i Götet så jag vill inte att dom skall få gotta sig .
Men det tråkiga är ju att vi får förmodligen er i semin då eller HV tror jag på .
Kommentera

saly: Till skillnad från dig vet jag exakt var jag befinner mig.
Kommentera

saly: Är du äldre än 7 år gammal blir jag förvånad.
Kommentera

saly: Lilla vän, plantskolan verkar lida av svår missväxt för tillfället. Tragiskt att ett hockeygym med riksintag inte lyckas bättre än ni gör.
Kommentera

Lulekickan: och vad gjör du där lappkickan
Kommentera

Lulekickan: Tänk att jag har samma åsikt om NSD som du har om Dagbladet och förmodligen också av samma sorts orsak. Fast mitt lag är rött och vitt, förstås ...
Kommentera

Lulekickan: Lilla vän efter 2 års utbildning i MoDo växte han ut till en jätte back och hamnade i NHL som så många andra i Modo
om jag vill retas ännu mer så kan vi även räkna in David Borny
(ursäkta felstavningen) i detta samanhang,,,
Kommentera

saly: Svårt att se relevansen med att ponera om man möter ett visst lag i framtiden.

Sist jag kollade var väl Helg Ernest en äkta Timrå supporter eller har man fel?
Kommentera

saly: vf-fans förresten? Du håller till på TIK-planket nu.
Kommentera

Helg Ernest: NSD är faktiskt ok. Dagbladet läste jag alldeles för mycket när jag bodde i Sundsvall och tyckte att deras hockeyrapportering lämnade en hel del i övrigt att önska. Kanske beror det på att jag håller på rätt lag ; )
Kommentera

saly: Anser ni spelare från Kladno vara egna produkter? Eller blir alla som råkar passera Dövik kanske egna produkter? Annars har jag svårt att se hur Kaberle skulle kunna vara eran.
Kommentera

Helg Ernest: kära vf fans hur har ni mage att gå ut redan nu att säga vilka motståndare ni vill möta i ev semi innan det är avgjort

MoDo är som jag ser det år en otrolig överssakning

tänk om alla nissar om ni fått eller får möta detta MoDo lag om någåt år:

H Jonsson
F Kaberle
M Timander
A Eriksson
P Forsberg
M Näslund
N Sundström
D Sedin
H Sedin
M Weihandl
P Svartvadet
A Salomonsson
S Pålsson

Kom gjärna med samma inläg ang era proffs....
Kommentera

Helg Ernest: OK!
Kommentera

Lulekickan: Man får väll drömma ? ( c :
Men hur blir det då nu ?
Dream team : ut med din tabell över hur slutspelsmatcherna spelas igen ( c :
Kommentera

Lulekickan: Då har du inte läst Dagbladet ( c :
Expressen är ju känd sedan många år att var lite si och så.
När vi va yngre sa vi alltid att om man inte fick upp vissa kroppsdelar, skulle man rulla in den i expressen för där stod all skit
Kommentera

Helg Ernest: Fast det kan de ju inte. Tabellplaceringarna omöjliggör en sådan lottning. Hade jag fått välja motståndare i kvarten hade jag helt klart valt DIF eftersom LHF har väldans lätt för just dem. Tyvärr fick jag inte välja...
Kommentera

Lulekickan: Tänk va gott om Warulfarna skulle få sillstryparna
och vi DIF ( c :
Kommentera

Helg Ernest: Det går ju att pressa dom, det visar ju MoDo prov på nu...
Kommentera

Helg Ernest: Alla tidningar är väl skittidningar utan trovärdighet i hockeysammanhang.
Kommentera

Dream Team: Ni gör rätt i att inte hoppas på FBK. Warulfven är Warulfven, och den är ruskigt otäck att möta.
Kommentera

Dream Team: Åkerblom ville ha VF nu . enl en viss skittidning utan trovärdighet längre i hockey sammanhang.
Kommentera

Helg Ernest: Det är ju gångväg till Ö-vik...
Kommentera

Lulekickan: Hoppas oxå på VF, faktiskt. FBK känns av nån anledning som FÖR svåra. Dom har inte alls passat oss nåt vidare, resultaten visar ju på det om inte annat...

Bättre att få dom först i en ev. final... =))
Kommentera

Dream Team: Shitt jag missade ju Modo

MoDo Restid : 1:46:31
Sträcka: 14,20 mil
Kommentera

Dream Team: Jag hoppas ni får VF i semin så jag får se VF vs TIK under den vecka jag är i Göteborg, annars är väl VF-HV också okej.
Kommentera

Knylan: Den beräknar på snabbaste vägarna till målet.
med hänsyn till hastigheter och vägtyper
Kommentera

Knylan: Vi kan inte lottas mot DIF eller HV. Antingen VF, MoDo, FBK eller LIF blir det...
Kommentera

Dream Team: Ja, det är beräknat på snabbaste vägen till orten och att bussen mal i 110 på motorvägarna
Kommentera

Helg Ernest: Kan ju konstatera att man heller får Leksand då istället för Djurgården, tänker på den stora skillnaden i restid främst. =)
Kommentera

Helg Ernest: Lurar på att resa på den troliga bortamatchen den 22/3. Säg antingen Gbg eller Solstaden..

Karlstad e väl lugnt avstånd, men blir det västkusten snackar vi TIDIG avfärd...

Gäääsp..Z Z Z Z ZzzzzzzzZ Z Z Z Z
Kommentera

Djurgården Restid: 4:30
sträcka : 39,84 mil

Färjestad Restid: 6:40
sträcka : 54,46 mil

HV 71 Restid: 7:39
sträcka : 72,10 mil

Frölunda Restid: 8:48
sträcka : 73,90 mil

Leksand Restid: 4:26
sträcka : 37,44 mil
Kommentera

Helg Ernest: Det är ordning på dig...=) Ett bra svar!
Kommentera

Red Rocker: Restid 8:48
Sträcka 73,88 mil enkel
Kommentera

« · 235523 · »