Jag tror jag gjorde lumpen på I 21 och då kallades staden för guds rövhål.
Ni hade ett lag som hette IK Polar och Gyllene Orren var mötesplatsen, nu är allt nedlagt och folk har flyttat, men några arbetslösa finns väl kvar, är det så?, är det så?
NuMo: Jag vet inte det, men du hade förståelse för dom som inte åkte tio mil för att köpa en korv - och jag svarade att inte fan är väl korven det primära - om man nu älskar MoDo, så förstår jag inte varför man inte skulle kunna ta sej de tio milen till Kempehallen för att se på hocket - med eller utan korv. Summa summarum tycker jag att 4000 åskådare är ett klent hemmasnitt, långa avstånd eller ej.
Kevin O Shea: Jag har förståelse för att det är ännu flera som kommer på matcherna om det blir ett bättre utbud. 4000 är inte ett klent hemmasnitt för kempehallen, trots de långa avstånden. Jämför man med Göteborg så blir allt klent, men det tänker jag inte göra för då räcker det att jämföra med Stockholm och då blir allt starkt igen. När du säger att 4000 är klent så undrar jag jämfört med vad?
RunarUp: Det är när man ser såna som dig som man återfår tron på livet! Härligt med RIKTIGA supportrar, fler såna som dig behöver vi! Välkommen upp nån gång...
NuMo: Det är väl så att vi tycker att ni Nolaskogsare är lite bortskämda! När fyllde ni hallen sist i en match i grundserien?? E.on är utsåld åtminstone nån gång under g-serien, för att inte tala om slutspel! Däremellan är det många matcher då det endast saknas något hundratal till utsålt...