1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590400 inlägg · 6216 ämnen

Supporterstöd

« · 618300 Till forumet

Sv: Supporterstöd
NuMo: Nu förstår jag inte?
Kommentera

NuMo:

Jag tror jag gjorde lumpen på I 21 och då kallades staden för guds rövhål.

Ni hade ett lag som hette IK Polar och Gyllene Orren var mötesplatsen, nu är allt nedlagt och folk har flyttat, men några arbetslösa finns väl kvar, är det så?, är det så?
Kommentera

Kevin O Shea: Man åker ju för att se laget, arenan var ju oviktig verkade det som du syftade på.
Kommentera

The Fat Bastard: Nä, de arbetslösa har flyttat.
Kommentera

NuMo: Jag vet inte det, men du hade förståelse för dom som inte åkte tio mil för att köpa en korv - och jag svarade att inte fan är väl korven det primära - om man nu älskar MoDo, så förstår jag inte varför man inte skulle kunna ta sej de tio milen till Kempehallen för att se på hocket - med eller utan korv.
Summa summarum tycker jag att 4000 åskådare är ett klent hemmasnitt, långa avstånd eller ej.
Kommentera

NuMo: Jasså dö. Du tror att folk kör 10 mil till nya hallen, drar några bira och kollar lite hockey. För att sedan gå de tio milen hem .

Antingen är ångermanlänningar otroligt hurtiga eller väldigt perversa typer. För inte kör man väl hem på kanelen...:-}

Timrå rockar alltid fetast!
Kommentera

NuMo:

OK, då vet jag.
Ni är välkommen till ladan i Timrå, e-on heter den nu men det finns öl där.
Kommentera

Kevin O Shea: Jag har förståelse för att det är ännu flera som kommer på matcherna om det blir ett bättre utbud. 4000 är inte ett klent hemmasnitt för kempehallen, trots de långa avstånden. Jämför man med Göteborg så blir allt klent, men det tänker jag inte göra för då räcker det att jämföra med Stockholm och då blir allt starkt igen. När du säger att 4000 är klent så undrar jag jämfört med vad?
Kommentera

NuMo: Det finns korv också!
Kommentera

The Fat Bastard: Nja. Det verkar som att tom. tik-fansen hamnar i Kempehallen om de tar hockeybussen. Inte underligt att vi har så högt snitt.
Kommentera

NuMo: Jag jämför inte, jag ställer det bara i relation till det gigantiska hockeyintresset som sägs finnas i nolaskogs...
Kommentera

Kevin O Shea: Du ställer det i relation, utan att jämföra alltså. Hur gigantiskt stort är hockeyintresset i Nolaskogs då och vilka säger det?
Kommentera

RunarUp: Det är när man ser såna som dig som man återfår tron på livet! Härligt med RIKTIGA supportrar, fler såna som dig behöver vi! Välkommen upp nån gång...
Kommentera

RunarUp: Då tar man hockeybussen.
Kommentera

NuMo: Det är väl så att vi tycker att ni Nolaskogsare är lite bortskämda! När fyllde ni hallen sist i en match i grundserien?? E.on är utsåld åtminstone nån gång under g-serien, för att inte tala om slutspel! Däremellan är det många matcher då det endast saknas något hundratal till utsålt...
Kommentera

NuMo: Jaförfaen, vilken tid går den från stationen i Växjö?? :-)

Timrå rockar alltid fetast!
Kommentera

RunarUp: Här hämtas inte upp några fans från Växjö, det är väl därför vi aldrig får knökfullt heller. Men fyratusen det får vi.
Kommentera

« · 618300