1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

587769 inlägg · 6216 ämnen

Sweden - Russia

« · 472801 Till forumet


Sweden - Russia
[f]Första perioden slutar 1-1[/f] efter Timråmål av Hedström. I SVT-studion står Hockeyligans VD Peter Gudmundsson och säger att "[k]det här är ingen förmiddagsmatch[/k]" apropå tempot i första perioden och nedsläpp 11.00 svensk tid.
Kommentera

Sv: Sweden - Russia
Johan J: Men koppla ur hörselapparaten nu, släng rullatorn och kom in i matchen för bövelen.

Matchen diskuteras med fördel med mig å Frisco i forumet Tre Kronor!

Välkommen in i gemenskapen!
Kommentera

Sv: Sweden - Russia
Jahopp. Då var man tillbaka. Tyvärr inte på gammalt nick (sportsnackslösen-länken funkar inte).

Tuff match idag. Tyvärr ingen vidare insats av Timråspelarna, med stort undantag Hagos och Hedström. Sanny Lindström och Lars Jonsson gör en riktigt dålig match. Främst Sanny som inte alls ser ut att hänga med. Tycker han har fått lite väl mycket kred i elitserien också, han drar på sig på tok för många 2-minutare (flest i hela serien!). Ändå gnälls det över att Hedström skulle vara odisciplinerad.

Minns min diss mot Matthiassons övergång för ett halvår sen. Nu kan man inte annat än skratta. Vad hade han trott? Pinsamt nerköp. Men hoppas Familjen trivs nudå (hahaha!)
Kommentera

Sv: Sweden - Russia
RocknRolf2: Ähh bara rent gnäll..
Kommentera

Sv: Sweden - Russia
Ambroo: Gammal skåpmat som det har tjatats nog om.
Kommentera

Sv: Sweden - Russia
Ambroo: Gnäll och gnäll. Att Sanny måste växa några nr för att bli ordinarie landslagsspelare tyckte jag syndes tydligt idag. Dessutom är kritiken mot alla hans tvåminutare mycket väl befogad. Minns till exempel Frölunda-Timrå i scandinavium. Frölunda lyckas ta en poäng på grund av två mål på två onödiga Sanny-utvisningar.
Angående Matthiasson så skiter jag i han nu, egentligen. Ändå lite kul att se hur det kan gå när man sätter pengarna framför det sportsliga. Ett annat exempel på det är ju nhl-lockouten.
Kommentera

« · 472801