1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590889 inlägg · 6217 ämnen

T-shirt

« · 741788 · » Till forumet

Sv: T-shirt
actionleif: Ok, XXL går nog bra också. "avhopp"? Måste man boka tröjorna?
Kommentera

andyo: Som det ser ut nu så är alla Vita XL slut .. så du får växa på dig till en XXL eller hopas på avhopp
Kommentera

andyo: Har nyss hämtat 2 tröjor hos actionleif.Nu sitter man
välklädd framför datorn:) Hörde att ernie eagle beställt 6 st?
Det måste väl vara rekord:)
Kommentera

actionleif: Jävlar va snygga! Bäst man kommer på SCA-cupen då annars blir man garanterat utan! Hoppas det finns en röd&vit kvar i XL till mig! =)
Kommentera

actionleif: Jag tycker att det ser helt ok ut jag. Vi ses på SCA-cupen under kattslakten.
Kommentera

LingaN: du får väl se till att folket håller sig närmare dig då :)

Lite tråkigt att det blev så litet .. men det är för att samma schablon används på small - xxl .. annars skulle priset skjuta i höjden.

den vit/röda ser du här

www.tikare.se/filer/troja/ssl12491.jpg
www.tikare.se/filer/troja/ssl12492.jpg
Kommentera

LingaN: Hör med actionleif...
Kommentera

LingaN: Håller med om att den på baksidan skulle ha varit större, man ser ju knappt vad det står på långt avstånd.
Kommentera

Ambroo: Jag beställde en röd med vit text eller om det var tvärtom, skulle man kunna få se några bilder på den?
Kommentera

73Sjöbba: De blev helt ok, även om jag tycker att trycket på ryggtavlan blev något litet...

Beige fram; www.hockeysnack.com/medlem/actionleif/filarkiv.php?showfile=dsc00472.jpg

Beige bak; www.hockeysnack.com/medlem/actionleif/filarkiv.php?showfile=dsc00473.jpg
Kommentera

actionleif: Blev dom tjusiga?
Kommentera

Tshirten är uthämtad och finns nu för avhämtning hos mig för er som inte kan hålla er till SCA cupen!!

maila eller ring 0706806269 så avtalar vi tid

Björn
Kommentera

Ambroo:
Det har du rätt i, det tar nog onödigt lång tid att räkna fram ev. vinst.

Jo, jag sa ju det (och har alltid sagt så).................bra gjort att jobba ideelt. Alla som på något sätt ställer upp och jobbar gratis gör en fin insats.
Kommentera

friskan: Men vad är det för fjanterier att lägga ner tid och vikt på? Det är bra gjort av Gurra att ta fram en "egen" och det är även bra gjort av bl a PH m fl att ta fram Rosso-tröjan.
Kommentera

mikenomad:
PH kan ta fram sin räknesnurra och räkna ut överskottet, dvs om du köper en tröja för 99:- och säljer den för 99:-, vad blir vinsten?
Kommentera

actionleif: Låter juh alldeles utmärkt!
Kommentera

Uddan: Jepp .. som jag sagt :)
Kommentera

actionleif: Du skulle skicka min me grannen lr?
Kommentera

actionleif: Ok! :-)
Kommentera

mikenomad: Jag är lovad att ha dem till SCA cupen så ska du dit så är det bara å hämta ut där .. annars på hemmamatch
Kommentera

actionleif: När kan man kvittera ut de vackra rosso-tröjorna då?
Kommentera

actionleif: Nä, men jag tror ändå det är där skon klämmer för PH. Han har ju hela tiden fikat efter info kring var ett ev. överskott på "gurra-tröjorna" kan tänkas hamna...
Kommentera

mikenomad: Ser det knappast som konkurrens då i princip alla tröjor är förhandsbokade..

Det är ju kanon att han tar fram tröjor, egna initiativ är det inget som helst fel på men visst vore det fint om det samtidigt kunde rendera i en liten slant som antingen kunde bidra till TIFO eller ex. resor.

men som sagt: Bra med egna initiativ gurra!! mer sådant tack.
Kommentera

mikenomad:
Samtidigt är det ett bra initiativ att sälja något i dagens läge helt utan vinst för någon.
Man bjuder helt enkelt på det arbete/adm som blir och de som vill köper tröjan för en mycket billig penning.

(tycker inte att 150:- för Rosso tröjan är dyrt för de som gillar den).
Kommentera

-Gurra-: Tror att det som upplevs som lite jobbigt för PH är det faktum att "dina" tröjor konkurrerar med de som han är delaktig i försäljningen av, de vars syfte är att dra in ack så välbehövliga slantar till SK.
Kommentera

Per HApps: Det ska jag försöka förklara för dig så enkelt som möjligt...
Det är inte jag som trycker tröjorna !!!
Det är fortfarande en kille som sitter i Sundsvall som trycker dom och han har satt priset 99 kr / t-shirt. Varför skulle då JAG ta 150 kr ??
Om du lägger ner tid och pengar på något, skulle du då vilja att någon annan än du själv drog in vinst på det du sålde ??.

Vad är det som är så svårt att fatta ?
Kommentera

-Gurra-:
Vore det inte bättre om du tog 150:- / tröja och skickade överskottet till SK eller TIK?
Kommentera

-Gurra-: Observera att jag är värdelös på ekonomi.
Kommentera

actionleif: Killen som trycker tröjorna tar 99 kr/t-shirt.
Så något större överskott blir det inte.
Kommentera

Frella:
Jag vet inte om du köpte musmattan Fredrik och jag gjorde.
Där står Timrå IK i rejäl storlek, men det är klart vi frågade och fick tillstånd från klubben att tillverka den.
Kommentera

-Gurra-: Är det självkostnadspris eller vart går överskottet?
Kommentera

-Gurra-:
Vart kommer överskottet från dina tröjor ta vägen då?
Kommentera

Frella: Jag tänkte på det jag med... Så nu ligger de rätta tröjorna uppe.

Ursäkta missödet.
Kommentera

-Gurra-: Får man verkligen ta fram saker där det står "Timrå IK" på? Inte helt haj på reglerna, men det vore ju lite konstigt.
Kommentera

htikare: Nejdå.

Nu finns den till beskådning i 2 olika format.

Glöm ej att det enbart gäller intresseanmälan.
Kommentera

-Gurra-: Aha trode Du skämtade aprillo..
Kommentera

-Gurra-: Bilderna dyker upp inom kort.
Ett mindre haveri ställde till det för mig.
Kommentera

Hallå alla TIKerz!!!

Sugen på en ny t-shirt (ej Rosso Bianco) till ES premiären ?
Gör ett besök på min sida för mer info.
Kommentera

Förhandsbokning av t-shirt kan inte längre göras.

De få ex som inte är bokade kommer att säljas på plats på SCA cupen och om det blir något ex över så kommer dem säljas på hemmamatch.
Kommentera

ernie eagle: Är hatet vackert, varmt och sensuellt?

Åja, några fler negativa saker finns det: Oliverna, "spotti", juvve (kan iofs räknas till skandalerna).
Kommentera

bolla: Ärligt, du ÄR en gammal gnällgubbe... (C;
Kommentera

ernie eagle: Ja fast hockey och Italien då? :p
Jag antar att allt handlar om skönssång på fotbollsläktare. Som smittat av sig till ramsor på fotbollsläktare i Sverige. Sedemera även till hockeyrinkarna. Och nu på t-shirts!

Undra om det står Materazzi "surströmming" eller Alessandro "älgjägare" del Piero på italienska fans tröjor :P
Kommentera

ernie eagle: Det enda? Lät som en hel del.......
Kommentera

bolla: Allt med Italien är erotiskt å romantiskt. Vackert, varmt å sensuellt.

Maten, vinet, kvinnorna, fotbollen, musiken, naturen, patriotismen, känslorna, hatet, kärleken, temperamentet, pulsen, atmosfären.

Det enda negativa är Mussolini, fascismen, korruptionerna, dopingen och skandalerna.
Kommentera

Fattar inte syftet riktigt jag. Känner mig som en gnällgubbe, men vad är det för häftigt med italienska? Borde inte Z kallas för Zorro?
Kommentera

Har sammanställt beställningarna som bombades i min brevlåda, ni som beställt, gå igenom bilden och skrik till om något blivit fel!

Ni som står i kollumnen vet ej på färg kan höra av sig och säga vilken färg ni vill ha!

www.tikare.se/filer/trjor.jpg
Kommentera

Timrårocker: hett tips: läs tråden .. du mailar mig vilken färg och storlek du vill ha
Kommentera

HEj har inte följt tråden hela vägen men hur ska jag göra för att få ett ex av denna legendtröja??
Kommentera

actionleif: de kan du ju åxå göra..
Kommentera

Uddan: då ordnar vi det då! annars kan jag ju skicka med din snälle granne
Kommentera

« · 741788 · »