Laken: Vad får dig att tro att jag inte inser faran? Provocerar det att jag ännu anser att det finns en liten, liten möjlighet att vi ska slippa spela mot Almtuna nästa år?
Smokey: Öh, jo Jantunen är väl ingen typisk Timråvärvning? det var väl ingen kontrovers i det? ...med "och kommer" menar jag att vad som helst kommer hända, oavsett Timrås närvaro eller inte. Tror hursomhelst minst ett elitserielag går upp.
Vadslagning? tja.. Jag har ingen större lust att dra vinning på Timrås eventuella olycka. Dessutom så har jag diverse andra grejer på G som kostar pengar. Rent principiellt är det för övrigt vansinne om skribenter ska behöva styrka sina åsikter med pengar här. Omsättningen skulle bli ganska hög rätt snabbt va? Jag har kritiserat diverse ledare (och spelare) den här säsongen och det står jag för eftersom det har funnits en hel del att kritisera. Jag har fått försvara mig in i absurdum, och visst, har man starka åsikter så är det väl inte så konstigt om många tycker annorlunda. Men öppna börsen också? njaaa...!
Alla knep tas tydligen till för att få tyst på "gnällkärringen"
Bragd-Birger: Det var du själv som skrev: "Vadå vakna?" Nej, det inser jag själv. Att vi mycket väl kan möta Frölunda och Färjestad istället för Almtuna nästa säsong. Jag har inte påstått att vi ska åka ur Elitserien till nästa säsong, enbart redogjort för risken att vi hamnar i Kvalserien.
RocknRolf2: Dina egna tolkningar av dina egentillverkade inlägg påminner mig en saga där en ängel och en djävul tolkar Koranen;)
Men det är skönt att du inte är helt säker på att Timrå agerar galet. För då skulle du väl tveklöst dundra in 5000 pix för att stärka den egna ekonomin;)
Du har i alla fall min respekt trots allt. Precis som det finns för mycket dålig reklam inlagd mellan filmerna i de kommersiella tevekanalerna så finns du som vår nödvändiga "pain in the ass" i Timrås HS.
Bragd-Birger: Så tycker inte du att vi behöver en ny etablerad förstecenter. Den nuvarande (Nielsen) har sämst plusminus-statistik i hela Elitserien...
Laken: Jo, det tycker jag. Vilket jag också upprepade irriterat ett antal gånger under silly season. Att fortsätta göra det en fem-sex gånger efter varje förlust känns dock en smula maniskt. Jag vet ju dessutom att man verkligen jobbar på saken.
Olli ”jag ska prata svenska efter årsskiftet” Jokinen Olli ”jag mognade efter 10säsonger i NHL” Jokinen Olli ”vi vill bli som frölunda” Jokinen Olli ”im a honest coach” Jokinen Olli ”vi ska vara det hårdaste arbetande laget” Jokinen Olli ... | Läs mer