lungan: Om han inte spelar, varför "borde" han vara i hallen då? Av rent allmänintresse om han råkar befinna sig i närområdet kanske men han kanske har andra semesterplaner.
Kerstin_k: Det är beklagligt att vår viktigaste kugge på backsidan inte får spela ihop sig mer med laget än vad som kommer att ske...om det nu blir någon fler spelare på backsidan.
The great one: Har en obehaglig känsla av att Robinsom kommer att bli en flopp. Liten och ser klen ut, hoppas att hans defensiv visar större kvaliteter än under "ploj-matchen". Hertzberg visade att han vill vara med och slåss om en ordinarie plats.
KORITFW: Själv anser jag att det inte finns en tillstymmelse till chans att jonte tar en plats i laget men med tanke på vilka "stjärnor" vi mönstrar i dagsläget så vore det verkligen inget hån att ge honom några tusenlappar och låta honom kämpa för saken.
Även om inte just HAN tar en plats i laget så kommer ju någon ur dagens trupp att falla bort, helt klart. Då kommer vi att behöva ersättare/avlastare.
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!