Det är med en viss vemodskänsla som jag släpper den sista delen i serien om Timrå IK 06/07. Givetvis hade jag hoppats på att den skulle vara längre, men nu gick det som det gick. Jag har förevigat höjdpunkterna och presenterar således The best of Timrå IK - Slutspelet.
Just nu känns den fortfarande lite tung att titta på då det fortfarande svider att vi åkte ur. Men om ett tag kanske den blir lättare att titta på och då kan det också vara roligt att ha chansen till en återblick.
Nu är den också lite större än vad de andra har varit. Några mb större. Men tack vare Lemmy och hans underbara host kan vi dela med oss av filmen. Så passa på att skicka ett tack till honom också.
Jag hoppas också att dom här filmerna har blivit uppskattade. Jag har i alla fall tyckt att det har varit roligt att göra filmerna. Nu blev det här sista delen, men om intresset finns så kan det säkert komma nån eller några nästa säsong ;)
Som vanligt går det bra att ställa frågor till mig här på HS och hojta till om ni har problem med filmen. På min presentation finns det länkar till samtliga delar i serien. Det är bara att ta för er.
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·