Nu får det vara nog! Fan va Lärking var gräslig i dag! Hade förmånen att på plats få beskåda matchen i dag i Sydkraft och det bestående intrycket från matchen förrutom de fenomenala lagen var den lika fenomenalt färgade domaren!
Stuart Baxter hade inte kunnat sagt det bättre: "THIS IS FUCKING ELITSERIEN". Lärking är som sossestyret i Sverige: spelar ingen roll vad dom än gör så får dom sitta kvar jmf. fortsätta dömma elitseriematcher.
Annars: vilken jävla match!! Aldrig sett sånt jävla högt tempo någonsin. Två lag jag vill ska mötas i SM-finalen!
Patrick Polly: Jag har svårt att köpa att Wedin skulle kosta mer än Timrå får ut av honom. Visst, de två första säsongerna förstördes av skador, men 39 poäng på 62 matcher är en stark notering - särskilt om hänsyn tas till att han ... | Läs mer
Stuart Baxter hade inte kunnat sagt det bättre: "THIS IS FUCKING ELITSERIEN". Lärking är som sossestyret i Sverige: spelar ingen roll vad dom än gör så får dom sitta kvar jmf. fortsätta dömma elitseriematcher.
Annars: vilken jävla match!! Aldrig sett sånt jävla högt tempo någonsin. Två lag jag vill ska mötas i SM-finalen!