1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590783 inlägg · 6217 ämnen

TIFO arrangemang

« · 143897 Till forumet

TIFO arrangemang
Tjena TIK fans !!

Till på matchen på torsdag så skall vi som står i klacken utrusta oss med div trummor, bjällror eller andra saker som kan få upp stämningen lite, själv håller jag på att fixa confetti i vitt och rött jag skulle gärna vilja att vi klacken kan hjälpas åt med att höja stämningen är det någon som har några förslag så skriv här i gästboken så får vi hjälpas åt !!

Är det någon som kan fixa ballonger röda och vita så klart !!
Kommentera

Sv: TIFO arrangemang
Tjosse: Men vad är det jag läser? TIFO-intresserade TIK:are? Dom verkar det inte finnas överflöd av iaf.

Perfekt att du fixar konfetti. Vi i TIFO-Gruppen har ark kvar efter misslyckandet i premiären som vi kanske kan dela ut, dom är ändå inte till nån nytta eftersom vi inte kommer köra ark någon mer gång, iaf inte på sittplats då det inte är lönt arbetet också är det jävligt svårt att få det att se bra ut. Det på grund av att läktaren är så låg och det är för stora mellanrum mellan platserna. Det ska vara lite mellanrum mellan arken för att få dom att se bra ut.

Ballonger har vi kvar, kanske 500 röda och 500 vita eller nått. Då vi aldrig mer kommer köra ett ballongtifo så kan vi kanske lika gärna bränna av skiten imorrn. Bara onödigt att ha massa skräp liggandes. Det får bli pyttipanna-tifo imorrn dvs. en blandning av gamla rester som man vill bli kvitt.

Förresten vi behöver ännu mera pengar för att kunna utvecklas mer och köpa in stripes och andra saker. Gå in på våran hemsida för att läsa mera om PG-nummer och sånt.
Kommentera

Knylan: Vad arg du låter..
Kommentera

Knylan: "Det får bli pyttipanna-tifo imorrn".
Har jag tagit fel på dag?? Är det inte på Torsdag det är match??.
Kommentera

Knylan: Jag vet att Patronerna provade sist med dom där plast rullarna ni också kör i klacken, då sida till sida.Inte uppifrån och ner.Det såg faktiskt väldigt bra ut och alla ser ju dessutom planen även om dom håller upp dem.Ett tips bara...
Kommentera

Tezzan: Jo, AIK-Tifo brukar köra med vågräta stripes också ibland har jag sett. Jag tror vi kommer att inrikta oss mer på stripes i framtiden, helt klart enklast och minst tidskrävande och blir också väldigt snyggt om man lyckas.

Vi har också en vision om att kunna beställa ytterligare en läktarflagga, eller en overheadflagga som det heter. Men det får nog bli om ett tag då dom kostar ca 20000, beror på hur stor och avancerad den ska vara. Den som nu finns i SK:s ägor gick på ca 20000 vad jag förstod.
Kommentera

Knylan: Är s.k huligantutor förbjudna nu för tiden eller hur står det till?
Kommentera

Daniel L:

Jupp dom är förbjudna..

Appropå stripes så körde vi Vit/röda (lodrätta) stripes i premiären
mot Nybro, bilder finns på länk tipset...
Kommentera

nån som vet hur många anmälda det är ner till Södertälje???
blir det nån buss eller??
Kommentera

turbolucidor: Jag upprepar mig. Det är ca 25 anmälda nu, det kommer bli en stor buss men den måste vara näst intill full så vi inte går back även denna gång!

Anmälningar tas emot tills imorgon kväll efter matchen. Jag och Maggan finns på plats!
Kommentera

Madde: okej bra då vet jag att de blir en buss.. tack Madde
Kommentera

Pga lite dator och tids brist har jag inte kunnat följa denna tråd
så bra men ett kaos TIFO, eller pytt i panna TIFO som Knylan så snällt kallar det låter kanon....
Alla tar alltså med sig så mycket röd vitt de får tag i....

Halsdukar, flaggor, mössor, matchtröjor m.m....

Vi ska färga hela hallen,
Vi ska vinna varje match!!
Vi ska heja allra mest,
Vi ska sjunga allra bäst
Också jublar vi när timrå tar poäng!! TRE POÄNG!!!

För de som inte läst på TIFO sidan så kan jag berätta att en ny beställning är gjord som innehåller bla stripes och en till jumbo flagga.

Väl mött på Södra Stå!
Kommentera

Dalan: Mitt tifo då?? *skratt* (tips kolla tjosse-tråden)
Kommentera

Dalan: vad hände egentligen på modomatchen med din flagga?
Kommentera

« · 143897