1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Tifotröjan

« · 307102 Till forumet

Sv: Tifotröjan
matsby: Nej vilken då??
Kommentera

willysson:
aha..du menar tifo tröjan,,
jag väntar på min matchtröja med tryck på..
Kommentera

mike:
Jösses..nu har min chaufför rökt på,,nu lär vi flyga fram :-D
Kommentera

willysson: Snackar vi inte nytänkande här? Så har väl många av oss TIK-are gått klädda framför sportradion i åratal... Själv har jag funderat på att gå över till "rött" Explorer med lingonsmak. Bira är lite för brunt.
Kommentera

matsby: Ähh en holk så här i dessa örnjävlatider kan vara på sin plats. Dessutom så ska vi ju upp till det däringa ÖRNsköldsvik så det är nog lika bra att vara totalt väck i kupan. Blev bara sådäringa fruktansvärt hatisk mot örnjävlarna så här på matchdagen...

Tallvimpeln kommer att hänga på backspegeln i framrutan! Det är örnjävlaförbud i min bil ikväll ;)
Kommentera

Smokey: Jo, men retro är skönt det med:) jag faktiskt en flaska kir jag ska svepa i första perioden idag.. blev ju rött det:) Sedan bärs och liten svätt sprit:)
Kommentera

mike: Det gör du helt rätt i...Bort med örn fan...Har aldrig tålt han....Och när vi ändå talar ocm örnar och skit...Fan vad det är skönt att slippa den där gråsparven som flaxade runt på isen förra åren...Rugigt olje skadan måste så den ju ut att vara.....
Kommentera

Viskan är fint det...det borde vara nåt på ryggen det!
Kommentera

Ambroo: Jag och liben på bröstet:)) som cheguvara fast bättre:)
Kommentera

jalla: Precis, låt Ö-vikarna ha sin örnjävel i fred så tar vi tillbaka tallarna, nu, helst idag;)
Kommentera

willysson: Jag stavar ju som en påse bröstsocker med.
Kommentera

willysson: Vore nåt det, också Göthe med en lila tändare på ryggen! Men inte mycket slår Gösta Ekmans t-shirt i morrhår och ärtor...Hehe!
Kommentera

Ambroo: Ja har man buske är den tröjan kung:))
Kommentera

« · 307102