El Maco: Tyckte Halvardsson såg seg ut mot Södertälje. Han kom fri någon gång och fick bara iväg fösningar. Backarna har en lite annorlunda uppgift iår så det är inte förvånande att han satt två puckar dock.
Annars lyfter jag på hatten för målkungen David Halvardsson! Var har du varit hela våra liv? På väg mot stora Micke Lindgrenstipendiet ett tag men nu har det vänt verkar det som.
Johan J: Då brukar ju tvåorna komma på samma minut? Dessutom ska det till något extra i hakningsväg för att få dubbla tvåor. Att han använt en medtagen lasso eller nåt. Typ. (som de säger i Tälje)
Per HApps: Hur är stämningen? Publiksiffra ikväll? Det krävs enligt mina beräkningar 5246 åskådare för att snittet ska krypa över 5000 betalande per match.
På plats i Timrå Ishallas enda loge,(musikholken). Basti på spanskakurs och HAssebo på lokal, (tentalokal) så får undertecknad och Shanti se till att inte sittplats somnar om inte Skarin orkar att hålla igång astmakören.
Nej, ingen seger idag. Inga poäng. Jävligt surt. Ja, en del har svackor. Men det finns attityd. Det finns en riktning. Som Svensson säger efter matchen, det vore skönt med tre poäng på lördag, men ännu viktigare är prestationen.
Jag känner ingen större oro. Det här är mitt lag. Jag ser det.