1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590409 inlägg · 6216 ämnen

TIK i blågult

« · 253600 Till forumet

TIK i blågult
Ser att Hardys förtjusning i Timrås hockeyhjältar är en sanning, för i landslagstruppen ingår inte mindre än 6st!!! rödvita krigare.

Nr 2,10,12,14,24 och 36.

Det ända som oroar är att Lind står som hemmahörande i Brynäs??
Kommentera

Sv: TIK i blågult
huvva: Vart har du fått dom uppgifterna ifrån?
Kommentera

rickard7:
Sex spelare med..inte illa pinkat..

Grattis grabbar..
Kommentera

rickard7: Han står iaf som hemmahörande Timrå IK på hockeyligan.se samt hockeymagasinet.com
Kommentera

huvva:
Inte på hockeyligan..där står det TIK
Kommentera

ser fram emot en TIK-femma

Carlsson-Lind-Nordgren
Lindman-Styf
Kommentera

Frella: Jag mailade hockeymagasinet snabbt som attan och nu har dom åtgärdat "felet", dom hade tydligen tolkat Mickes uttalande om att han saknade sin dotter som att han redan valt Brynäs.
Kommentera

huvva: Fy fan va kul att oh ah får chansen. Det är han värd efter alla magiska passningar under säsongen. Hockeyhjärna!

Helt plötsligt är två landskamper mot Schweiz mer intressanta än självaste VM...

FORZA TIMRÅ! FORZA TIKARE!
Kommentera

Tråkigt att inte SVT visar bara, eller kommer de gå på SVT24 eller nån annan kanonkanal?
Kommentera

Innan alla dessa ger sig ut på Landslagsuppdrag tycker jag att dom kan signa på för TIK, så att vi kan känna lite lugn!

Lindman får gärna stanna för mig, men han kanske har svårt med klubbkänslor med tanke på hur många klubbar han varit i o pengar verkar spela mer roll + chansen att spela för Svenska Mästarna!
Säger inget om det, förståeligt. Värre om han sagt tex Luleå för dom spelar en såå rolig o attraktiv hockey :))
Kommentera

personligen så skulle jag tycka mycket bättre om en lirare som ärligt medger att det är pengarna som lockar denne till en annan klubb istället för att komma med skrönor om hur bra hockeyn är där..
Kommentera

Det som är lite roligt att utbildningsbidraget höjs nu på våra spelare. Lind, Styf, Crippe, Lindman blev alla 100 000 kr dyrare om jag kommer ihåg rätt...

Från det lägsta 400 000 till kanske 500 -600 000.

Om jag var sportchef i Brynäs skulle jag fundera på om jag verkligen skulle satsa på en Mike Lind som är 30 + och har haft ljumskproblem. Känns som att de har spelare av det äldre gardet så att det räcker....

Men å andra sidan så är ju "gubben" landslagsdebutant..... och kung av Timrå.

Stanna Micke snälla!!!!!
Kommentera

f-n det är klart att Lind ska stanna i TIK, denne har man börjat räkna med över åren tillsammans med Cassel o co.
Kommentera

Och vem var först med nyheten? Se inlägget från igår kl:15:21:08.
Kommentera

Jishua: Grattis. Du har inte försänkningar så Du kan läcka lite om nyförvärv/förnyade kontrakt oxå... :D
Kommentera

Jäkligt kul att se Styf, Lind, Carlsson och Söderström i Tre Kronor. Känns lite som fyra "fula ankungar" som blivit svanar. Väl unnt. Men nu får de stanna i utvecklingen snart, annars får vi väl inte behålla dem ;)
Kommentera

Tänka sig att 6 lirare i blågult Nordgren och Lindman var väl givna sen att Styf och Roban får chansen var rätt, Lind är en klasscenter och är Timrås viktigaste spelare tillsammans med Kapanen blir kul att se hur det går för dom, och Lind som skulle koppla bort allt var ishockey var får nu dra på sig grillorna igen, sen vilken chock det måste vara för Chrippe,
Grattis allafall alla lirare!
Kommentera

TD: Kan ju vara kul för dom att förlänga säsongen några dagar till.
Ingen lär ju vara med i VM, men iallafall.....
Kommentera

Jag tror att Micke Lind tar plats i vilken førening som helst i Sverige. Hoppas han stannar ett år till och kanske får chansen att spela i ett SM slutspel igen.
Kommentera

Sedan kanske han kan dra till Tyskland och gøra sig en hacka på hockeyålderns dagar..
Kommentera

« · 253600