1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

592123 inlägg · 6217 ämnen

TIK-LHC

« · 105967 · » Till forumet

Sv: TIK-LHC
Abron: Hautamaa blev skadad i början av säsongen asså ..han spelade 2 ES matcher tror jag..
Kommentera

Zoogin:Vi får se vem som har rätt efter 50 spelade omgångar,men det känns härligt att vara Timråfantast en sån här kväll.Jag tror vi når slutspelet i år och vill samtidigt passa på att säga det att det ser ut att bli en mycket jämn ES i år.
GRATTIS Timrå till segern ikväll....!
Kommentera

Abron sen får man inte glömma bort alla övriga skador TIK åkte på..
Kommentera

Abron: ok jag förväntar mig inte att en SSK fan skall minnas detta men Hautamaa blev skadad och fick sluta med hockey..denna spelare var andra Center bakom Helminen i sitt gamla lag detta om inte annat visar hans klass.. detta i samband med ett experiment som innebar att den normala försäsongsträningen uteblev slutade i att säsong gick förlorad.
Kommentera

Håckla:

Du menar inte att Finnarna "klämde" ifrån sig?! Hoho! Katterna hade visst klöst ifrån sig bra i det jättestora slagsmålet som utbröt och Finnarna klämdes så att det skvatt;)

Handen på hjärtat....Pyyysssccccchhhhhhh..Norrlands...Nationalsången;)
Kommentera

moerte:
Gäller att inte dra för höga växlar av resultatet. Tik körde över SSK i förra SCA-cupen, och vem, kunde då tro att Kringlorna skulle placera sig före Timrå i ES ???
Kommentera

mike66:

Hörde det hade varit en RIVIG match i Kattlådan...Men finnarna KLÖSTE i från sej bra till slut...He He...
Kommentera

Håckla:

;) Kattpiss & Big Whiskas & CO *ASG*
Kommentera

Timråseger med 4 - 1 mot Linköping, Skottstatistik Timrå 18 Linköping 23
Kommentera

mike66:

Formen är inte riktigt vass ännu, det är den nästa helg...SCA -cupen brukar vara säsongens höjdpunkt...He He :)))

Och där bjuds vi på... ;-)

Timrå IK är dom bästa.
Kommentera

SMÅLAND:

Det är ju ändock bara försäsong ännu så vi får väl se efter 50 spelade omgångar i es:en hur långt det räcker. Men visst är Timrå IK underskattade i år. Tycker själv att laget ser mer stabilt ut om man då börjar räkna bakifrån!

Kapanen blir en joker i leken liksom hela försvaret som ifjol läckte som ett såll. Ska bli en intressant säsong att följa Timrå IK på jakt efter en slutspelsplats! Har själv tippat Timrå 8:a som jag inte tycker ska vara någon omöjlighet.

"pengalaget" kan jag bara hoppas på att dom floppar rejält i årets ES, jag håller fettummarna kan jag lova! Numera har jag inte bara AIK & MIF som h-tlag, jag har funnit ett till! ;)

Älska Timrå IK
Kommentera

16.15 menade jag ja.
Kommentera

numerärt överläge nu för TIK 16:45 i 3:e
Kommentera

fortfarande 4-1 machtminut 16.15
Kommentera

SMÅLAND: Ta det lugnt nu Småland......
Det är bara en vänskapsmatch och om jag inte är felunderrättad så spelade LHC match i går.

Visst är det kul med kvällens match är tyvärr inget att dra några större växlar på .

Mvh Shadar Logoth
Kommentera

Zoogin: Jag tror att luleå kommer att överraska den här säsongen. Men bättre än Timrå kommer de inte.
Kommentera

SMÅLAND: Jag tror också att Timrå kommer att överraska den här säsongen. Men bättre än Luleå kommer de inte.
Kommentera

Hälge: verkar som Lindström får kontrakt av TIK (hoppas jag)
Kommentera

Lindström och Lindman rapporteras spela väldigt bra..
Kommentera

Man blir tårögd av lycka:TIK-LHC 4-1 efter två spelade perioder.
Snacka om att Timrå kommer att bli årets skrällag i ES.
Vi är uträknade på förhand,men vi kommer att chocka hockeysverige i årets ES..!
Tänk att det ska så svårt att förstå att man inte kan köpa ett lag till framgång.
Kom igen Timrå i tredje så förnedrar vi LHC ikväll.
HEJA HEJA TIMRÅ IK!
Kommentera

4-1: Paus
Kommentera

dr-nix: Vill bara instämma. livet leker men jag fortsätter att vara pessimist. Vill inte ta ut något i förskott när det gäller mitt älskade TIK. Var optimist inför förra säsongen...say no more :-)
Kommentera

lin(KÖP MER )ing suger
Kommentera

4-1 nu börjar kanske upphämtningen................
Kommentera

Timrå leker med LINK PING.

Röd & Vit Hockey DYNAMIT
Kommentera

livet leker :)
Kommentera

rajrajrajrajrajraj...
Kommentera

ahh
Kommentera

Hälge: Men nu kom 4:an iaf.........nr 14 målade
Kommentera

Eastman: det som blev bortdömt ?
Kommentera

4-0 #14 NORDGREN
Kommentera

jesus dela rock: Du har rätt det var Jindrich.......nu blev 4-0 bortdömt pga spelare i målgården.
Kommentera

badger: Jag måste få säga att jag är imponerad av att ni leder med 3-0 efter första åperioden. Vem står i LHC:s mål?
Kommentera

badger: Är du säker på att det var Lind?.
Jag hörde att det var Jindrich som gjorde trea;n
Kommentera

BORÅSINDIAN: Direkt från hallen....surru.
Kommentera

Har det äntligen lossnat för Chrippe nu?

Han är skyldig oss en hel del mål från förra säsongen =)

Tack Sara för matchkommentarerna!
Kommentera

1-0 Söderström
2-0 Söderström
3-0 ???

Paus
Kommentera

badger: Det känns ju bra det...hoppas dom kan fortsätta så :-)
Kommentera

badger: Vart har du fått det resultatet ifrån??
Kommentera

Hälge: 3-0 nu och periodpaus. Micke Lind gjorde 3:an.
Kommentera

dr-nix: un står det 3-0!
Kommentera

Hälge: najjjjjs :)
Kommentera

dr-nix: 2-0 till Timrå.....Chrippe målskytt bägge gångerna!
Kommentera

Oden: jo men det är ingen raportering idag så om någon känner någon på matchen så kanske ni kan höra av er till denne person?
Kommentera

Pågår inte matchen nu ??..
Kommentera

BlackBay: Ok du vann!!
Jag var bara intresserad av att disskutera Tik-lhc matchen ikväll,men tji fick jag.Synd hade nog varit roligt men men.
Kommentera

SMÅLAND: Öhhh *hostar och harklar mig*. " AIK pumpade in miljoner förra året" Vilka miljoner skulle det vara? Mer troligt att dom pumpades ut va?
Kommentera

periodpausen = periodpauserna
Kommentera

vi får kontakta någon som är där som kanske kan höra av sig och ge raporter i periodpausen :P
Kommentera

Är ju ingen onlinerapportering ikväll. Skandal! Hoppas att vi spöar upp "pengalaget" och tar oss till final bara!

Tips:
Timrå IK - "Pengalaget"....4-2
Kommentera

« · 105967 · »