Zoogin:Vi får se vem som har rätt efter 50 spelade omgångar,men det känns härligt att vara Timråfantast en sån här kväll.Jag tror vi når slutspelet i år och vill samtidigt passa på att säga det att det ser ut att bli en mycket jämn ES i år. GRATTIS Timrå till segern ikväll....!
Abron: ok jag förväntar mig inte att en SSK fan skall minnas detta men Hautamaa blev skadad och fick sluta med hockey..denna spelare var andra Center bakom Helminen i sitt gamla lag detta om inte annat visar hans klass.. detta i samband med ett experiment som innebar att den normala försäsongsträningen uteblev slutade i att säsong gick förlorad.
Du menar inte att Finnarna "klämde" ifrån sig?! Hoho! Katterna hade visst klöst ifrån sig bra i det jättestora slagsmålet som utbröt och Finnarna klämdes så att det skvatt;)
Handen på hjärtat....Pyyysssccccchhhhhhh..Norrlands...Nationalsången;)
moerte: Gäller att inte dra för höga växlar av resultatet. Tik körde över SSK i förra SCA-cupen, och vem, kunde då tro att Kringlorna skulle placera sig före Timrå i ES ???
Det är ju ändock bara försäsong ännu så vi får väl se efter 50 spelade omgångar i es:en hur långt det räcker. Men visst är Timrå IK underskattade i år. Tycker själv att laget ser mer stabilt ut om man då börjar räkna bakifrån!
Kapanen blir en joker i leken liksom hela försvaret som ifjol läckte som ett såll. Ska bli en intressant säsong att följa Timrå IK på jakt efter en slutspelsplats! Har själv tippat Timrå 8:a som jag inte tycker ska vara någon omöjlighet.
"pengalaget" kan jag bara hoppas på att dom floppar rejält i årets ES, jag håller fettummarna kan jag lova! Numera har jag inte bara AIK & MIF som h-tlag, jag har funnit ett till! ;)
Man blir tårögd av lycka:TIK-LHC 4-1 efter två spelade perioder. Snacka om att Timrå kommer att bli årets skrällag i ES. Vi är uträknade på förhand,men vi kommer att chocka hockeysverige i årets ES..! Tänk att det ska så svårt att förstå att man inte kan köpa ett lag till framgång. Kom igen Timrå i tredje så förnedrar vi LHC ikväll. HEJA HEJA TIMRÅ IK!
dr-nix: Vill bara instämma. livet leker men jag fortsätter att vara pessimist. Vill inte ta ut något i förskott när det gäller mitt älskade TIK. Var optimist inför förra säsongen...say no more :-)
Men hörrni, vilken trevlig kvällsjävel det här blev då! Gled in i hallen i god tid, käkade lite buffé, fyllde på stashet av nödvändiga produkter för klädnad och heminredning, kollade värmningen. Grabbarna såg laddade ut. Modoliderna ... | #Läs mer ·