26-11 i skott efter två perioder och inget TIK mål.....Skärpning grabbar i tredje......spräck nollan och vinn mot SSK! Kom igen Timrå kom igen.....! Lall On Lall On..
SMÅLAND: Tänk även på MEJ som har ca 5 km till Gärdehov men kan inte gå pga att man börjar jobba kl 19...... hu va plågsamt..... kommer dock njuta till fullo lördag o söndag skrikandes i min nya TIK-matchtröja som jag fick av polarna i födelsedagspresent.....(blir nästan gråtfärdig när man tänker tillbaks på det ögonblicket)
BlackBay:Tänk på mig då här sitter jag 80 långa mil ifrån matchen och får följa den via TIK Hockeysnack...inte kul,men vad gör man inte för sitt lag..Älska TIK ALLTID!
rådbjer: Ja det lär väl iaf kunna hamna på 110% ikväll;) Är det någon som har digitalkameran med ikväll? Om så är fallet så är jag villig att lägga ut lite bilder på TIK031´s hemsida under helgen. Messa mig isf! Kanske actionleffe har med sin?
mike66: Heders gosse, du är en klippa! Själv skulle jag ge högra armen (inte min egen dock) för att få vara på plats under helgen, men riktigt så kul ska man tydligen inte få ha det.
Det var inte liite du begärde på en fredagskväll. Ska försöka mig på att plita ner en del fakta om nu inte det beryktade kattölet sätter käppar i hjulen vill säga! Har hört sägas att det ska smaka liite konstigt...Vi kör på tekningsstatistik ikväll dårå;)
Någon med penna och papper som kommer att bevittna segern i kväll? Är lite sugen på tekningsstatistik för våra nya centrar. SSK var ju ett av de bäst tekande lagen förra säsongen, intressant således att se hur våra nya hjältar står sig.
är alltid lugn...;0)
allt brukar ordna sig med tiden..GUD har talat..