1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586822 inlägg · 6217 ämnen

TIK-supportrarna i Gavlerinken

« · 338096 Till forumet


TIK-supportrarna i Gavlerinken
Jag flyttade hit för studier typ 1 år sedan och grämjde mig över att inte få se fler hemmamatcher i Timrå.. Men helt allvarligt när jag kom in till Gavlerinken idag på ståplats var det som att ställa sig på ståplats på hemmaplan igen, snacka om kraftig Timrå dominans på alla plan (har BIF nån klack??) - det är så jävla skönt att se & höra grabbarna i klacken som rest ner från Timrå bara för att hejja fram deras (vårat) favoritlag!! Underbart, ser fram emot nästa Timrå match i Gavlerinken! Älska timrå! (Vi var väl en 100-200 TIK fans där på ståplats)

/Kenta
Kommentera

Sv: TIK-supportrarna i Gavlerinken
Propagandhi: ja det tycker jag. 100-200 stycken lätt.


Och vilken stäming det var. Du missar väl inte BIF-TIK nästa torsdag?
Kommentera

Sv: TIK-supportrarna i Gavlerinken
Vet ngn när bussen med supportrarna e hemma??
Kommentera

Sv: TIK-supportrarna i Gavlerinken
Fanzin: Nope jag lär gå dit!
Kommentera

Sv: TIK-supportrarna i Gavlerinken
Black Angel: Vi är hemma nu!
Kommentera

Sv: TIK-supportrarna i Gavlerinken
Mange: Mina klockor visar 01:12, men här visar dom 03:12. Har jag hamnat i ett svart hål?
Kommentera

Sv: TIK-supportrarna i Gavlerinken
pepparn: de står samma för mig =)
Kommentera

Sv: TIK-supportrarna i Gavlerinken
Mange: heej =)
Kommentera

Sv: TIK-supportrarna i Gavlerinken
Black Angel: Hela Timrå befinner sig i ett svart hål. Vi suger åt oss både tid och poäng!
Kommentera

Sv: TIK-supportrarna i Gavlerinken
pepparn: hehe, jo, det verkar inte sämre du *ler*
Kommentera

Sv: TIK-supportrarna i Gavlerinken
Kvällens skönaste ramsa:

(Melodi: Hesselink)
Brynäs är bara Micke Lind
Brynäs är bara Micke Lind
Bara Micke Lind
Bara Micke Lind
Brynäs är bara Micke Lind


Fan vad underbart med en riktig klack på bortais igen. Det här var grymt. 2 fulla (!) bussar en vardag tillhör inte vanligheterna nuförtiden tyvärr.

Kung med Willysson, Uhlinarna och gänget igen. Hoppas vi får se det fler gånger.

Tack och GodNatt!
Kommentera

Sv: TIK-supportrarna i Gavlerinken
Propagandhi: Vart tog damerna/tjejerna vägen då?
Kommentera

Sv: TIK-supportrarna i Gavlerinken
JimmyH: Helt klart!
Istort sätt allting på denna resa var kung! Ramsan som Jimmy nämner var helt klart, och vilket tryck det blev.
Kommentera

Sv: TIK-supportrarna i Gavlerinken
Då får man gratulera till segern. TIK nollar Brynäs för andra gången i Gavlerinken. Det lär inte hända igen. Till 4 december lär ni få se ett helt annat motstånd.
Kommentera

Sv: TIK-supportrarna i Gavlerinken
Jompe:
upp till bevis :-)
Kommentera

Sv: TIK-supportrarna i Gavlerinken
matsby: Tro't om Du vill, men det finns faktiskt en viss stolthet i Brynäs, innerst inne. Saken är den att vi inte ska förlora till er hemma. Vi gör det för lätt för er. Vill inte på något sätt förringa er insats, den var säkert bra, det är vi som tror att det räcker att ställa in rören. Pinsamt dålig inställning. 4 december ska jag upp till Gavlerinken och personligen se till att de här inte upprepas :-)
Kommentera

« · 338096