1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590579 inlägg · 6217 ämnen

Tikare i Gärde

« · 439620 Till forumet

Tikare i Gärde
Det var gott om rödingar i Gärde ikväll, både spelare och fans.
Ni fick er i alla fall ett gott skratt.
Eller om det ens går att skratta åt eländet.
För eländigt var det.
Kommentera

Sv: Tikare i Gärde
Moverare: hur gick matchen?
Kommentera

Jesse P: Inge bra!!!!!!1
Kommentera

Jesse P: Åt helvete. Släppte in 1-3 i power play, när vi dessutom hade bra tryck. Och Sune plockade ut målvakten när vi hade tekning i egen zon, 2-4.
Och Tryborn fick bäras av isen med ont i knät.
Kommentera

Moverare: ajdå..inte för att ja sett nån sundsvalls match men tryborn är väl bra han? vänta nu..plockade han ut målvakten när sundsvall hade tekning i egen zon?? låter märkligt
Kommentera

Moverare: Plocka mv när man har tek i egen zon??? Något djärvt kanske? Låter ju illa med Tryborn, var inte han mystiskt sjuk i sommras också?
Kommentera

Jesse P: En aning märkligt kan tyckas. För övrigt har Tryborn varit helt under isen den här säsongen, observera ordvitsen. Hade nån jävla infektion i kroppen som gjorde att han inte tränat på hela våren och sommaren.
Kommentera

Suuune: Japp, riktigt dålig och inte blev det bättre av knäsmällen. Och Pierre Berggren har åkte hem till Boden.
Kommentera

Moverare: ja då är det inte lätt att hänga med eller!!!!....:D
Kommentera

jalla_: Nä, inte lätt alls. Men jag får som vanligt utlopp för min frustration och avundsjuka i Supportermatchen. Fast jag ska vara snäll i år.

Vi har några intressanta saker på gång. Bara att hoppas det går i lås.
Kommentera

Moverare:
Ottosson (?) gjorde inte nån höjdarmatch heller. Är han alltid lika osäker ?
Kommentera

Moverare: haha..NHL proffs på ingång eller???...Nä du,iår blir det torsk för Sundsvallsupporters...har en grym Målvakt iår ska sägas....
Kommentera

JD: Ottosson är osäker, kanske därför backarna blir så villrådiga. Och Fagge har inte heller rosat marknaden.
Kommentera

jalla_: Vi lär ha samma som ifjol och han vann matchen åt oss. Nä, spelmässigt kommer vi inta att överraska, förutom att jag ska vara snäll förstår.

Ha vilken målvakt ni vill, så länge han klara kraven för att få spela.

Vi hoppas på lite överraskningar kring arrangemanget.
Kommentera

Moverare: Inga problem....han har aöldrig gjort en kontrakterad match....Och fler krav än så är det väll inte????
Kommentera

jalla_: Jodå, det finns massor av krav. Man får inte ha spelat på högre nivå än division tre, fem år ska ha gått sedan man varit a-junior. Jag tror det var nåt mer också, men jag ska kolla.
Kommentera

Moverare: Gaska upp dig nu det kan ju nästan bara gå bättre för er...
Vi har varit i semi två år i rad ponera att vi åker i kvarten då skulle det ju kännas som en riktig besvikelse. Det är ju helt sjukt egentligen. När TIK låg i allsvenskan då hade man ju verkligen ngt att se fram emot...
Kommentera

Moverare: Jo men som sagt...han har aldrigt gjort något sådant utan han är självlärd...Vänta och se du bara,det är allt jag behöver säga....
Kommentera

jalla_: Det ska bli intressant, men vad har ni gjort med Frella?
Kommentera

Suuune: ja derby....Finns inget bättre än ett rikktigt derby.....Okki...kanske.det ska vara SM-guld det då...men vad man att se fram imot sedan dår å????
Kommentera

Suuune: Jodå, det kan bli värre, att komma bland dom fyra sista och trilla ur seriejävlen.
Kommentera

Moverare: Nä jag vet inte....Men som det verkar så blir det inte han som står..inte för att det var nått fel på honom eller...Tyckte han skötte sig bra..men kan man uppgradera så gär man ju det ...eller????
Kommentera

jalla_: Uppgradera? Vill han inte stå eller?
I vårt lag har alla som spelat tidigare förtur.
Dessutom har det blivit en tradition att jag kör över Frella minst en gång per match.
Just ja, jag har ju blivit snäll.
Kommentera

Moverare: ja vi får väll se...Som det känns iår så är det du som blir överkörd*garv*....men som sagt,det är bara väta och se...*Punkt*
Kommentera

Moverare: Ja förvisso. Men det går ju alltid att gå upp igen! Vi kan ju inte gå upp ngt mer, vi kan vinna SM och om det mot all förmodan händer under min livstid så kan man ju undra hur jag ska tackla en sådan medgång? Det största jag har "varit med om" var när TIK gick upp (det känns som en större sak än ett SM-guld, säkert minst lika svårt).
Kommentera

jalla_: Ärligt talat är jag tveksam till att spela i år. Som det känns nu finns jag snarare på läktaren än på isen.
Kommentera

Suuune: Läs Fever Pitch.
Kommentera

Moverare: Asså..är det den gammla kroppen som jäklas.*synd*..Ja vad är det dom säger..Lika bra att lägga av medans man ligger på topp eller???
Kommentera

Moverare: Har läst den men det var nog 5-6år sedan, vad tänkte du på?
Kommentera

jalla_: Japp, problem med knät och vi kommer dessutom allt närmare en förlust. Slutar gärna obesegrad.
Kommentera

Moverare: Jo det kanske är lika bra det....Generationsbyte på G vettu*garv*...
Kommentera

Suuune: Precis som han i boken har du upplevt framgång efter årtionden av ångest och misär, och längtar tillbaka.
Kommentera

jalla_: Ja, fast så illa som det är nu lär nyrekryteringen av fanns vara lika lyckad som att åka till västbanken och läsa högt ur Mein Kampf.
Kommentera

Moverare: Hört att det är en hitt jag...Ska fan ta och göra det tror jag.....
Kommentera

Moverare: Ja och det är ju verkligen så egentligen! "den bästa dagen är en dag av törst" eller ngt sånt som Karin skrev
Kommentera

Suuune: Själv föredrara jag brittiska romantiker som Yeates.
Kommentera

jalla_: Är Frella informerad om att han är petad? Vi håller stenhårt på principen att den som spelat har förtur, oavsett hur bra eller dålig han är.
Ni gör som ni vill, men jag tycker det är rent ut sagt taskigt att peta spelare som kanske vill vara med. Hur har ni det med kamratskapen i Proppskåpet, och lojaliteten.
Kommentera

Moverare: Äh, det är lugnt på målvaktssidan. "Dyrken" Dyrén blir snart övertalad av farsgubben att göra comeback!
Kommentera

Dream Team: Nu gav du mig kalla kårar och ångestfrossa.
Säg inte sådär.
Kommentera

Moverare: Frella är inte petad .. så vitt jag vet .. men vem vet vad jag har att säga till om ..
Kommentera

« · 439620