Knylan: Ja så blir det med en direkt översättning - på svenska så blir det så som jag skrev med reservation för uttrcket "Uber die Buhne" som betyder över scenen ordagrant men som jag tror betyder att man haft tid på sig till fredag.
jonmannen: Måste väl finnas en hyfsat chans till slutspel för TIk. Blev ju önskeresultat, en poäng till vardera laget, efter Mora-Brynäs. Skiljer bara två poäng nu.
Nej. Ettan väljer av lag sju och åtta. Tvåan väljer av lag sex och det som lag ett inte väljer. Trean väljer sedan av lag fem och det lag tvåan inte väljer. Lag fyra får sedan ta det lag som blir över.
jonmannen: Jag tror Frölunda la sig i kväll ! Dom vill inte riskera att få Timrå i slutspelet ( c : För håller sig toppen på tabellen, fär HV möta 8an och VF möter 7an. dvs. DIF om dom kan hålla undan. Då blir det HV mot Timrå förhoppningsvis.
En vinst för Timrå Vi hamnar på 50 Förlorar då både Mora och Brynäs är vi ju om. 10 matcher kvar, dom uppskattar nog med all förstärkning i timrå att dom skall vinna mer matcher än Mora/Brünäs
Helg Ernest: Såg att det i Aftonbladets poll om vilket lag som missar slutspel kunde man välja mellan Mora, Brynäs och Djurgården. Förutsätter man att Timrå inte ska kunna ta en slutsspelsplats alltså? Konstigt isof när bara ett par poäng skiljer eller vet man att de kommer att fixa det ;)
Igor Larionov noterade sig i poängprotokollet redan efter 25 sek i sin första av två matcher för div 1laget Brunflo, som slog Kovland med 5-2.
Video
Se matchbilder-Det är ingen comeback. Det är ju en amatörserie, säger den 45-årige hockeylegendaren, som även ska spela mot Kramfors i morgon, till SVT Sport.
Larionov spelade fram till Jonas Lund som sköt 1-0. Lund fick även assistans av Larionov när han prickade in 5-2.
Vladimir Krutov avslutade sin karriär i Brunflo. När kommer Sergej Makarov? -Kanske som tränare, skojar Larionov.
RedEagleJkp: Jag håller ställningarna här...vill till varje pris vara först när ryktet övergår till en bekräftad nyhet. Har tagit semester från jobbet ( o timeout i livet, frun o ungarna börjar bli lite less) för att ägna mig åt det här...
RedEagleJkp: Mm..*L*...börjar dagarna med att slå på datorn sen är det ett jäkla spring för att se om nåt hänt. Fan, frugan tror jag har en nätälskarinna..;-)
Annars är det bara att vänta till transferfönstret stängs så man får se vad det blev i slutändan. Med Jantunen och Rosa så får man nog anse att utdelningen varit helt okej om de kan prestera på den nivå man hoppas.
RedEagleJkp: Har du inte läst om nåt nyförvärv här ikväll lär du knappast få göra det i tidningen i morrn heller...Ledsen att göra dig besviken men tidningen har en deadline o den lär väl vara passerad ikväll...
mikenomad: NNNNEEEEJJJJ... säg inte så... inte nog med att man skulle behöva se VF vika ner sig ikväll utan ska man också behöva avsluta kvällen med ett Lisa Ekdahl-citat?... nu får du ge dig... bättre att få gå och lägga sig med tanken att man i morgondagens tidning får läsa om öännu ett kvalitativt nyförvärv som presenteras =)
Skulle det kunna vara den där nordamerikanske backen som det ryktades om för ett tag sedamn om det inte skulle vara Rosa som kom? Var ett tag sedan det nämndes något om honom nu. En skröna?
haha, han är seglivad den där Pärssinen... Vill liksom inte sluta figurera i rykten kring Timrå IK. Nåväl, det skall bli intressant att se om det var en ny spelare som Svedlund hämtade. Det kan väl ha varit en agent eller nån annan person, eller hur?