1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590302 inlägg · 6216 ämnen

Timrå- Brynäs

« · 312135 Till forumet

Sv: Timrå- Brynäs
wesse:

Ja en kaktus hahaha
Kommentera

wesse: Hua vad erat resonemnag börjar bli uttunnat kanske har ni tänkt till? så det är därför ni håller på att lalla på här i Gb. Skaffa en lunar och snacka där istället för detär på den nivån erat resonemnag befinner sig just nu.
Kommentera

wesse: 30 kommer nog att få ett helt fång blommor i morron han fyller år
Kommentera

Mange: Fan skrämmande att se att de finns de som är Huvudtränare för hockey pojklag som har sån låg nivå och inte ens fattar hur man kan hylla 2 spelare...Lunar ja där kan de nog passa in trots att de tydligen är äldre än 14år
Kommentera

Hassebo: Jajamen. Det var liksom det jag menade med att hylla honom. Stärkte ju honom som fan att komma hit och få hyllningar. Klart att han blir matchens lirare för det var han. Skitbra om det går bra för grabbarna bara dom är helusel när dom möter TIK i Sydkraft Arena.
För mig går TIMRÅ IK för en spelare som flyttat oavsett hur mycket den spelaren gjort för Timrå.
Kommentera

Mange: För att vi har samma åsikt som dig menar du.
Kommentera

wesse: jaja. Men det jag skrev tidigare ska tolkas med en stor portion ironi...

Om matchen: Kraftig misär att det stog 0-2 efter första perioden. Ineffektiviteten var total!!! Och sen...mer misär. Nej, bara att ta ångesten kommande dag och sen se fram emot en röjarresa på torsdag!
Kommentera

wesse: Samma åsikt som mig? Som det verkar så har ni inte varit särskillt glada över hyllningarna. Jag har uppskattat det hela tiden.
Kommentera

wesse och epa: Ni har era åsikter, och vi har våra.

Det var i alla fall kul att se Micke Lind igen. Då fick man åtminstone se EN hockeyspelare på isen ikväll. Givetvis är han en så kallad ishockeyspelare......en sådan som Timrå behöver.
Kommentera

Jag förstår faktiskt inte alls varför det klagas på publiken ikväll. Jag tyckte det var rätt bra tryck i klacken...förutom på slutet då när allt började se hopplöst ut. Men då är det rätt förståligt att vissa kroknar...
Kommentera

« · 312135