1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 594829 inlägg · 6213 ämnen
Ämnet är raderat

Timrå gnäller!!

Timrå gnäller!!
mattias - 74: Du glömde skicka med länken :)

Sv: Timrå gnäller!!
mattias - 74: Nycket klokt uttalande.

NuMo:

Jaså tycker jag inte, foppas särbehndlas inte ett dugg. Ta utvisningen i Gävle han fick. han skall inte ens ha en 2:a för den knuffen, medans sjödins tackling i ryggen skall vara 5 minuter, så att påstå att han särbehndlas är inget annat än ren avundsjuka på att Modo fått honom.

mattias - 74: Skulle snarare påstå att domarna håller en gräsligt dålig nivå såhär långt.

mattias - 74: Jo, och givetvis satt även Gunno och grinade i omklädningsrummet efter matchen och sa de där kommentarerna. Sportbladet brukar ju vara lysande på att återge citat i rätt sammanhang, eller hur?

Skönt för övrigt att se att det börjar spira ett riktigt äkta hat mellan Timrå och Modo, åtminstone internetvägen.

Knylan:

Lite roligt tycker jag också påmonner lite om bataljen vid siljan =)

mattias - 74: Jag tycker i alla fall att det är orättvist. Hur ska man annars få av honom pucken?

NuMo: Ja de borde kanske införa något slags handikapp.. sätta på Forsberg för obekväma skridskor eller dylikt :)

geggelundin: Ja just det. Dessutom tycker jag att domarna skall ge honom dem.

NuMo: Särbehandling kan det nog bli så här i början, men både positiv och negativ i så fall. 10 minuter för en knuff får ju ganska få spelare...

« · 425317