1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590889 inlägg · 6217 ämnen

Timrå-Hämeenlinna

« · 106453 Till forumet

Sv: Timrå-Hämeenlinna
mike66: Ääääh, jag är gammal nog för att pensionsspara och definitivt gammal nog att minnas Hysteriasläppet typ -87 eller nåt. Uselt var det redan då och beklämmande låter det även idag. Slårvad om att du har en massa Aerosmithplattor också.
Kommentera

El Maco: Jag tror nog han har ett par Aerosmith också.... ha ha... men låt han ha det...huvudsaken pudelrocken håller hans TIK-hjärta igång.....hehe..... sen i vinter ska jag nog även göra ett gästspel hos Nolbyvets för att bevisa att hans ålder ha tagit ut sin rätt..... ha ha...
no hard feeling mike..... skojar ju bara, det hajar du va?....
Kommentera

det var Koivunen som gjorde 1-0 den gick via en finsk spelares blad. här är sts ena artikel.
Kommentera

här är den andra artikeln från st.
Kommentera

El Maco:
Aerosmith! "Där går gränsen för vad jag pallar med då lägger jag mig ner och bara spyr! Illa jag mår illla".

Blackbay:
Töl ingan. Så skulle en gammal Gnarpsbo ha uttryckt det hela. Men jag som är en av de få överlevande från det hårda gardet välkomnar dig givetvis på fight till vintern! Dock ej i ringen utan på rinken! Väl mött på både läktaren och på rinken i vinter! Och det är lugnt, driv på med mig ni, jag "töl" det mesta;)
Kommentera

dr-nix: Jag sa ju det igår :)
Kommentera

Abron: Nej pengar är inte allt, men att klubben får 150 000 kr för cupvinsten, gör kanske sitt till att Sanny Lindström kan kontrakteras. :-)

Lagkaptenen Marcus Åkerbloms ord i Sundsvalls Tidning ger oss rätt i snacket om vad detta betyder för spelarnas självförtroende: "– När vi spelar elitseriepremiären kommer vi inte ihåg det här, men på vägen fram dit är det här otroligt viktigt. Nu åker vi hem med otroligt mycket mer självförtroende än när vi åkte upp, vilket förhoppningsvis gör att träningarna blir ännu bättre."
Kommentera

« · 106453