Gladh: Det är en typ av bokstavs/sifferkombination som visas nedanför bilden till vänster precis när sändningen laddas, men bara typ en sekund eller två så du måste vara snabb med printscreen
Gladh: Det är en typ av bokstavs/sifferkombination som visas nedanför bilden till vänster precis när sändningen laddas, men bara typ en sekund eller två så du måste vara snabb med printscreen
Gladh: Det är inte så att tik_sec är där under hela sändningen och något annat en kort sekund? Du missar inte det som kanske flimmrar förbi när det laddar menar jag ?
Gladh: Läs nu vad jag skriver. Precis när det börjar ladda, kommer det då upp något annat för en bråkdel av en sekund eller så? OM det gör det så är det förmodligen den infon du ska lägga ut här... ta nu detta på rätt sätt, du kanske redan kollat noga.
adde_1337: det går att se matchen om man gör som bengan5 skrev för några inlägg sen. men då måste man ladda ner ett program som heter sopcast och ett som heter vlc. sopcast tog ett tag för mig att få hem...