1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590974 inlägg · 6217 ämnen

*Timrå IK*

« · 244873 Till forumet

*Timrå IK*
har sett machen på ZAP och det är helt otroligt!Det finns inte ord!
Synd om wallenberg,direkt på smällen så svimmade han och var avsvimmad en längre stund..

Timrå IK

Ett hjärta är alltid rött
timrå är alltid rätt
ÄLSKA TIMRÅ SKÅL TAMEJFAN!
Kommentera

Sv: *Timrå IK*
tjobba: Sjögrens tackling på Bulan känns som en smeckning jämfört med Karlssons på Walle,Livstids avstängning en läplig dom.
Tacklingen var helt klart planerad.
Kallio den största FILMAREN i elitserien patetiskt.
Kommentera

santos: lämplig skall det va
Kommentera

santos: Mycket dåligt av domaren att bara ge 5 minuter + Game.
Bulan kunde ju för pörskan resa sig å lämna isen självmant.
Sedan kunde han fortsätta spela efter ha blivit ompysslad i båset.
Men Wallenberg fick lämna matchen... på en bår.
Dåligt att straffet inte blev längre.
Kommentera

GuRRa: Han fick match penelty som är det hårdare straffet enligt swehockey...
Kommentera

GuRRa: Det skall bli kul och se om disiplin nämden kan vara konsekventa nu i deras bedömningar,han kan ju inte få spela något mer denna säsong,men han spelar ju inte i Timrå så han får väl max 4 matcher.
Kommentera

santos: Skulle inte förvåna mig alls.
Kommentera

GuRRa: Nyss hemkommen från match och vill passa på att gratulera till vinsten. 1-1 i matchserien och matcheserien är tillbaks på 0.
Kommentera

Starkt jobb å bra moral. Snacket om att Timrå behandlas sämre än andra lag av disciplinnämnden tycker jag dock att vi kan avvakta med. Hoppas att Wallenberg kryar på sig och får spela fler matcher denna säsong. Vem kan tänkas hoppa in ihans ställe?
Kommentera

Härligt kämpat grabbar!!! Synd med Wallenberg,,hoppas det går bra för honom! Tycker verkligen att Karlsson ska få ett långt straff eftersom Sjögren fick det, minst 10 matcher eftersom Wallenberg var tvungen att bäras av på bår och inte Bulan!! Skärpning med onödiga tacklingar som skadar!!
Verkar som Lärking var dålig och gick på Frölundas filmningar,,,*löjligt* Bättre domare skulle inte skada!

Fortsätt att kämpa på TIK,,,Grattis!!
Kommentera

Vart så till mig när TIK gjorde 2-4 att jag var tvungen att göra en high-five med Tjacka nere på O´learys!
Kommentera

Dragan 2k: Tack för det. 17 mål på 2 matcher. När hände det senast i en SM-semifinal?
Kommentera

Sargad: Tror nog inte att Wallenberg kommer tillbaka i semin i allafall... Men definitivt till finalspel! ;-)
Kommentera

GuRRa: Iom Match straff går det automatiskt till diseplinnämden som bestraffar.
Kommentera

Helg Ernest: Bara den hårdare formen match penelty ger automatiskt 1 match avstängning och sedan till diciplinnämnden. Game misconduct ger bara utvisning resten av matchen och ingen rapportering till diciplinnämnden...
Kommentera

Tycho:
Detta är saxat från Expressen ang tacklingen:
- Det var en ful tackling och det ska bli intressant att se hur många matchers avstängning det blir för Karlsson, sade Kent Johansson.
Conny Evensson var noga med att konstatera att han inte accepterar den typen av spel.
- Vi gillar inte heller sådana tacklingar, och jag har talat med domaren och jag vet att Jens blir avstängd.
Kommentera

Grattis TIKare det var jätteskönt att det gick vägen och viken kille Lillkenta är! Lind tror jag vann 90% av tekningarna och det var match avgörande plus att Kapanen storspelade och VF hade en dålig dag. Jens Karlsson har nog spelat färdigt i semispelet det är högst troligt, nu lever i högsta grad matchserien synd att man inte var på plats det hade varit en höjdare.
Vi är Timrå och vi ger aldrig upp!
Kommentera

« · 244873