Åhlund kommer mer och mer,han är tung att möta,som en gammal Ford,startar den går den bara bättre och bättre.Hoppas att det kommer nån back ochså typ Schnabel.Skit ochså 3-1??? Hoppas inte "darren" slår till nu.
diretk rapport i från ladan.. aik kommer att börja med en utvisning i andra perioden i 1.55 kommer TIMRÅ IK spela PP...stabilt spel o Z o Crippe dominerar sina bytan..Freddan är INTE med i båset..det är en junior..
Swen visst är det du som bor neröver va vi träffades för längesedan i jönköping... eller är jag fel ute igen.... gott nytt år på dig.. iallafall. Måtte denna ledning hålla i sig nu... Händerna darrar på tangentbordet så närvös är jag..
1-0 Perfekt,hoppas det håller."Vi söker" säger Molla,man får verkligen hoppas att han och övriga lyckas med sitt "paradnummer" han verkar ju ha målsättningen att det behövs ett par backar och en center,det tror jag många håller med om,oj 2-0 till TIK av Z. Men skräckcenariot inför kvalserien är att det blir som han sa "att annars får vi spela med det vi har". I första hand får man väl innerligt hoppas att det går vägen i kväll.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·