1-0 Perfekt,hoppas det håller."Vi söker" säger Molla,man får verkligen hoppas att han och övriga lyckas med sitt "paradnummer" han verkar ju ha målsättningen att det behövs ett par backar och en center,det tror jag många håller med om,oj 2-0 till TIK av Z. Men skräckcenariot inför kvalserien är att det blir som han sa "att annars får vi spela med det vi har". I första hand får man väl innerligt hoppas att det går vägen i kväll.
Swen visst är det du som bor neröver va vi träffades för längesedan i jönköping... eller är jag fel ute igen.... gott nytt år på dig.. iallafall. Måtte denna ledning hålla i sig nu... Händerna darrar på tangentbordet så närvös är jag..
diretk rapport i från ladan.. aik kommer att börja med en utvisning i andra perioden i 1.55 kommer TIMRÅ IK spela PP...stabilt spel o Z o Crippe dominerar sina bytan..Freddan är INTE med i båset..det är en junior..
Åhlund kommer mer och mer,han är tung att möta,som en gammal Ford,startar den går den bara bättre och bättre.Hoppas att det kommer nån back ochså typ Schnabel.Skit ochså 3-1??? Hoppas inte "darren" slår till nu.
Klart att jag kommer ihåg dig! Det var mysigt att ta ett snack i periodpauserna, även om ni hade fullt upp och jag helst inte ville störa... Senast jag såg dig var nog på supporterfesten i mars.
Kn.. du är helt otrolig..här är vi på väg o vinna en match och så frågar du hur det går för en brynäs spelare.. pallra in dig i brynäs HS så vet dom säkert det.....
ha det var en bra fråga ...och fråga ska man alltid göra för annars får man inget veta =) Men jag vet inte .... men han har brottsligt snygga magmuskler. =)
I första hand får man väl innerligt hoppas att det går vägen i kväll.