Manderville: Det här kan bli riktigt mycket i baken till slut. Med 9 forwards kvar, slaktade av domaren, samt maskerad som hägrar, så förvånar det inte mig om vi bara lägger oss ner och dör nu.
Jag tror vi kan sluta säga att vi hejar på ett specifikt lag nu. Välj en spelare som gjort dig minst besviken och säg helt enkelt att du hejar på honom istället.
Olle: I så fall får det bli Hallin för mig idag. Tycker dessutom synd om honom, för han har i alla fall visat vilja att spela hockey och då är det extra trist att han inte kan vara på planen.
det går väl så här när man tvingas spela på 3 kedjor o magsjuka spökar i laget.. tack linkan för att du har fixat ett komplett lag j*vla tomte! stick tillbaka till svall och odla hockeyfrilla igen
Smokey: Ahhaa, jahaa,humhum, dä blir Maskerad sänn ikväll? Trävligt,trävligt, bäst man byter om då!! Grabbera möst ju få lite lädigt o slå runt, efter så hårt o möcke jobb! Nu glömmer vi Håkkyn för ett slag o firer!
RocknRolf2: skada till följd av regelbrott måste tydligen dömas 5+20, så antingen matchstraff eller inget alls.. nu har jag dock svårt att tro att nån hade dömt ens en 2:a om han inte dråsade in i sargen med foten före, så det känns som en jävla efterhandskonstruktion om du fråga mej.
Jag efterlyser autistiska domare, helt ärligt.. som dömer helt förutsättningslöst
Mackelito: svårt att sparka spelare med en sån tunn trupp . finns inte mycket på marknaden i stället . perra är en erkänt bra tränare . så de blir nog till att fixa någon forward till . och köra på .
haha kolla Lärking, åker mitt i slottet och försöker fälla timråbacken när AIK kommer 1-1...synd att det inte blev en Beech x10 där, vad fan håller dom på med???
Det som måste hända nu omgående är att Kim Sopovitchs får sparken och att vi får in ett par nya forwards.
Det som måste hända framöver så fort som möjligt är att Linkan får gå och att TJs tid som GM är över. Timrå har kört fast fullständigt med TJ som chairman. Det är dags för ett paradigmskifte nu.
Gjorde vi mål? Kul... jättekul! Tidsfråga innan vi släpper 4:an bakåt.
Olli ”jag ska prata svenska efter årsskiftet” Jokinen Olli ”jag mognade efter 10säsonger i NHL” Jokinen Olli ”vi vill bli som frölunda” Jokinen Olli ”im a honest coach” Jokinen Olli ”vi ska vara det hårdaste arbetande laget” Jokinen Olli ... | Läs mer