1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591720 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - AIK 2010-11-06

« · 1302819 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
11111111
8 Gilla
Anmäl
Svara
... Pikka är ju dum i huvudet som puttar MacNevin när han är någon meter från sargen. Finnen måste ha blivit inavel av att bo i norrland. Idag 18:09

Intelligensreserven blomstrar. Det tycker jag verkar bra.. för framtiden
Kommentera

PEAP: Älska Timrå det är ett som är säkert , men som sarg ut skrev:det är dags för media att granska Thomas-Linkan med flera hur det är tänkt att ta sig ur denna kris när man får köra på 3-femmor 2 matcher i rad,detta måste väl också vara ett slags rekord i Elitserien på 2000-talet ?
Kommentera

pingvin: funderar på att samla frimärken elr nåt...
Kommentera

sarg ut: Tjena grabbar! Vaknade och loggade just in. Hade en förjävlig mardröm. Jag drömde att vi förlorat en massa matcher varav 2 hemma mot AIK!! Skönt att vakna! Vad gör ni?
Kommentera

Allting håller på att rasa ihop. Spelet funkar inte, vi har snart inga spelare kvar, kaffet i E.ON blir bara kallare och kallare, Perra verkar inte ha råd att byta skjorta ens, domarna/disciplinnämnd har aldrig upplevts så dålig. Inte ens mickhelvetet verkar funka i E.ON. Vad f-n blir nästa chock? Spola isen med vattenslang då man inte har råd att laga zambonin???
Så jävla trött på det här, så jävla bitter på framförallt TJ som trodde att det här laget skulle fortsätta vinna, fortsätta ligga i toppen...med ett lag som saknade två forwards varav den ena definitivt hade varit ämnad för Sonnie. Det är så naivt så det finns inte.
Kommentera

sarg ut: glömde en fråga:
Vad har sportchefen för arbetsuppgifter?
Kommentera

73Sjöbba: Kul vore det oxå om medierna började granska ledningen för Timrå IK! Granska protokoll från styrelsemöten och ställa några enkla frågor till TJ och alibisportchefen:

Hur kommer det sig att ni ökat spelarbudgeten inför denna säsong men ändå inte har fullt lag?

Vilka fysvärden hade de finska nyförvärven när de kom hit och vem utförde läkarundersökningen?

Vad är handlingsplanen för att gå över 5 miljoner plus denna säsong?

Hur ska ni vända det här?

Har ni siktat Sonnenberg än eller är det bara vanligt säljsnack?

o ja jag gick hem efter 0-3 jag orkade inte mer, är helt knäckt.....
Kommentera

DJ Hemp:

Du är f-n rolig du, och du kanske har rätt också.

Älska Timrå, ALLTID ÄLSKA TIMRÅ!
Kommentera

Jag börjar hålla med min sjuårige son: Timrå förlorar för många matcher, det finns risk att de blir ett bajslag nu.

Ser ut som hela laget vill gå och bajsa tycker jag, undantag finnes men med detta LAG?spel så vinner man inga matcher.

Kommentera

DJ Hemp:

Nu är det fan i mig dax att Linkan och TJ börjar och fundera på att spendera lite pengar.
Man kan ju få in lite om man säljer Björn Svensson, det var länge sedan han gjorde någon glad.

Kan ju för helvet inte fortsätta så här!
Kommentera

DJ Hemp: Älska ångest!
Kommentera

Timrå IK och Södertälje SK är väl troliga kvalseriekandidater. Men det är väl precis som det ska vara. Vem fan bryr sig? Vi lyckas ju aldrig vinna det där jävla SM-guldet ändå! Även om vi var och nosade på en final i mitten av 00-talet. Men att bara komma till slutspel och åka ur i kvarten är ju helt menlöst. Då kan man lika gärna lira i allsvenskan. Intressant hockey där också. Eventuella lokalderbyn därtill. Dessvärre avgår kanske inga hockeybussar i det fallet. Annars är det väl skit samma...
Kommentera

Kattgubben: Och DIF drog ifrån och VF närmade sig i tabellen. Enda roliga var väl att ssk ligger kvar på samma. Nu fattas det väl bara att Modo plockar tre pinnar
Kommentera

Raggaren Putte: Vi börjar få pissig målskillnad nu också
Kommentera

Deja vu. 1-4 mot gnagarna igen. Så jävla trevligt att följa detta gäng.
Kommentera

Olle: Hade sommaruppehåll.
Kommentera

73Sjöbba: In your dreams. Media driver bara hetsjakt mot det som passar deras agenda. Svenska hockeydomare passar inte in där.
Kommentera

RocknRolf2: Var höll du hus medan vi låg trea?
Kommentera

pefr: Det vore kul om media började driva hetsjakt mot domarna.
Kommentera

Pavlikovsky visar fina kunskaper i hur man förstärker en situation där. Han faller uppåt först innan han dråsar i isen. Snyggt.
Kommentera

nu måste det vara matchstraff, han blöder ju!
Kommentera

Kattgubben: Han bröt ju inte foten
Kommentera

Jaha.. där åkte Granath i golvet på ungefär samma sätt som McNevin.. fast det vart inget..
Kommentera

Haha! Domarna fortsätter sin Eriksgata.
Kommentera

RocknRolf2: Och Hynning tackar för det genom att slarva bort pucken vid offensiv blå två gånger. Jävla primadonna.
Kommentera

Toppning med Kolan och Hynning nu
Kommentera

danne80: Fy fan sparka linkan t johansson åt helvete klart att man får dålig ekonomi med dårvärvningar år efter år. Men inavlen lär sitta kvar och tro att de kan lura sponsorer supportrar med svammel o lögner. Föresten allt gnäll på challe va fan har vi nu ett stort frågeteken hela farbrorn luktar mes över mycket.
Kommentera

Björn Svensson fri framför mål och väljer att sticka därifrån. Ja herregud.
Kommentera

men björnligan för faan
Kommentera

Det som måste hända nu omgående är att Kim Sopovitchs får sparken och att vi får in ett par nya forwards.

Det som måste hända framöver så fort som möjligt är att Linkan får gå och att TJs tid som GM är över. Timrå har kört fast fullständigt med TJ som chairman. Det är dags för ett paradigmskifte nu.

Gjorde vi mål? Kul... jättekul! Tidsfråga innan vi släpper 4:an bakåt.
Kommentera

Olle: Han bor i Solna så det säger nog det mesta.
Kommentera

riktigt ful hög klubba där
Kommentera

Olle: Hoppas det där blir tändvätskan som behövs nu.
Kommentera

Olle: det blir nog avstängning på det där också om vi väntar ett par dagar.

JA! äntligen.
Kommentera

haha kolla Lärking, åker mitt i slottet och försöker fälla timråbacken när AIK kommer 1-1...synd att det inte blev en Beech x10 där, vad fan håller dom på med???
Kommentera

värva sean avery så får den fucking diciplinnämnden ett helvete
Kommentera

söder över: Det är väldigt sällan som GM ges i förväg.
Kommentera

danne80: haha . ska kanske pröva den också
Kommentera

sedan är det ju inte direkt gratis att sparka spelare åt höger och vänster, det är ju inte direkt så att man hojtar till och slutar pröjsa lön...
Kommentera

jag har hatat karln sen han kom till klubben
Kommentera

Mackelito: svårt att sparka spelare med en sån tunn trupp . finns inte mycket på marknaden i stället . perra är en erkänt bra tränare . så de blir nog till att fixa någon forward till . och köra på .
Kommentera

Per HApps: HAHA Ska vi enas om att allt som nu händer i framtiden är TJ´s fel?

jag hatar tj så fruktansvärt jävla mycket just nu!

han å bara han å hans jävla prestige ser till att köra ner tik i as igen!

FAAAAN!!!
Kommentera

superfalle: till adressen "[email protected]" ??
Kommentera

RocknRolf2: Spännande att se om vi kan göra ett mål på AIK under denna match....
Kommentera

söder över: mm . jag har i alla fall mejlat till peter anderson nu . ett riktigt kram gos mail
Kommentera

RocknRolf2: skada till följd av regelbrott måste tydligen dömas 5+20, så antingen matchstraff eller inget alls.. nu har jag dock svårt att tro att nån hade dömt ens en 2:a om han inte dråsade in i sargen med foten före, så det känns som en jävla efterhandskonstruktion om du fråga mej.

Jag efterlyser autistiska domare, helt ärligt.. som dömer helt förutsättningslöst

Redigerad kommentar

Kommentera

kommer inte bli lätt att få spelare till barbieligan nästa år då dom får höra om hur det funkar här
Kommentera

RocknRolf2: JO roffe det är i efterhand som man måste ge matchstraff om någon blir skadad!!! det har peter andersson i michael lundström bestämt!
Kommentera

Men hörni det där matchstraffet... Alltså man kan ju inte ge matchstraff i efterhand för att en kille råkar bli skadad?

Redigerad kommentar

Kommentera

Raggaren Putte: ja det låter bra.. ändå sen nubben gick o kenta fick dra så har det gått åt helvete.. varken challe eller perra har ju haft nåt stöd
Kommentera

« · 1302819 · »