Kattgubben: Får nog hålla med dig där, PW känns som det hetare alternativet trots den senaste matchen. För övrigt hoppas jag att det kommer att avgöras på ifall kolan/jokela försöker spela hockey snarare än målvaktsvalet.
Dvs. inga felpass på offensiv blå, inga självmål och kanske rent av ett slagskott från blå eller två.
Olle: Jag tycker det är anmärkningsvärt hur en plattmatch kan ge direkta efterverkningar i form av målvaktsval, medan backar som Jokela - hur illa han än presterar - villkorslöst fortsätter att matchas så hårt som han gör.
Mappe: Avgörande idag. Nog för att jag sagt det tidigare men vinner vi inte idag gör likt tidigare skribenter. Loggar ut och hoppas att vi klarar ES iallafall.
SÅ gör mig en tjänst och vinn mot gnagarjävlarna förfan!
Förstsår inte hur vi ska vinna idag när vi inte vunnit mit AIK tidigare. Deras spel passar oss riktigt illa helt enkelt. Hoppas verkligen inte vi slutar i KS med dem.
fighter: Fan oturen fortsätter att grina oss i ansiktet, två i ribban, det är en fråga om centimeter. Kan bara inte puckjävulen studsa rätt nångång, som för bif i förra matchen.
yngwie: tur är slump. Man förtjänar inte slump, eftersom det inte har något med skicklighet att göra. Däremot "jämnar slumpen ut sig" över tid. Singlar man en slant ett mycket stort antal gånger så är fördelningen krona/klave 50/50
fighter: ... jo men med tanke på att det redan efter några sekunder är 0-1 så finns det gått om tid för gnaget att göra ett par till o stänga matchen.... suck
mikenomad: Hur kan man öht fundera på att ställa en målvakt som varit långtidsskadad, i den absoluta slutspurten när så mycket står på spel? Challe-coachning på den...
Johnny Rocker: Är det inte fantastiskt kul? Ett pisslag med pissfans som kommer direkt från allsvenskan och vi tar torsk i 4 raka mot dom...förhoppningsvis inte fem...
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·