1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591288 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - AIK 2011-02-26

« · 1353535 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Mackelito: Jokela är en förrädare. Perra verkar bara sakna känsla...fullständigt.
Kommentera

Olle: Det måste finnas en anledning som vi inte känner till. Jag tror fortfarande på mänskligheten.
Kommentera

Mathias: Ja inte verkar AIK:s klack vara där för att se matchen iaf!
Jag hoppas de håller sig jävligt lugna resten av matchen för jag har min 9-åriga dotter där på plats.

Å va fan håller Timrå på med? Helt allvarligt så får jag hjärtklappning varje gång jag ser skiten... å ändå sitter jag framför TV:n eller i EON inför varje match... snacka om att plåga sig själv ;)
Kommentera

Olle: 3 omgångar kvar 2hemma=2 förluster och en säker kvalserieplats.
Kommentera

Olle: Såvida inte PW är skadad eller sjuk eller har personliga skäl så finns det ingen annan förklaring än att Perra är en idiot.

Redigerad kommentar

Kommentera

73Sjöbba: Vad kan det finnas för anledning att spela en kille som gör ett minimum av ett självmål per match? Ja jag säger självmål för det är precis vad det är trots att förrädaren inte ens är i närheten av pucken.

Varför buar ingen?

Jokela alltså. Åkerlund lastar jag inte.

Redigerad kommentar

Kommentera

Olle: Den sista kommentaren angående Timrå fick bli Tomas Johanssons
" AIK leder 3-1 HELT RÄTTVIST"

Hörs i höst till det Allsvenska uppsnacket.
Kommentera

Olle: Jag vill inte tro att det kan vara så korkat.

Aha!

Redigerad kommentar

Kommentera

fighter: Det är faktiskt helt otroligt hur dåliga vi är!! Tänk att förlora alla matcher en hel jävla säsong mot AIK. Vi är inte värda att gå till slutspel.
Kommentera

Olle: Förresten har Granath varit så usel idag att jag inte bryr mig ett skit om vi har en sådan spelare kvar. Han kan lika gärna dra tillbaka till Leksand.
Kommentera

Sparka alla utom busschauffören.
Kommentera

ÖstrandsNisse: Och då skall Du veta att igår på träningen så hade dom en extra stot genomgång av försvarsspelet, det var focus på uppträdande. Undrar om kolan och Jokela var i baren då ?
Kommentera

RocknRolf2: En enskild spelare kan vara dålig i enskilda matcher utan att förtjäna sparken men Jokela gör självmål i varje match och förtjänar således epitetet "förrädare".

73Sjöbba: Vi säger väl så. Att PW måste vara skadad eller nåt. När det gäller backsidan så är det en gåta hur man inte kan ställa Jokela (och oftast kolan) åt sidan. Dom sänker klubben.
Kommentera

pingvin: Själv är jag överlycklig om vi klarar oss i kvalserien. Tror det blir tufft. De främsta lagen i allsvenskan kan säkert spela på Timrås nivå under en rad av matcher. Det kan visa sig räcka långt det.
Kommentera

Olle: Jokela är en trojansk häst som rullats in för att ta livet av elitserielaget Timrå. Jag är så jävla förbannad när jag tänker på hur han har förstört för laget. Men varför tar man inte bara bort honom och ersätter honom med något friskt? Vad som helst är väl bättre än en femtekolonnare som huserar i laget.
Kommentera

fighter: ja! bussrejsaren är riktigt hygglig!
Kommentera

Per HApps: Hörrödu... jag vet inte vad han är... allt annat än en bra hockeyspelare iaf! ;)
Det är bara sorgligt å se hela Timrå just nu. Känns som att varenda spelare är köpta för att få laget att förlora :(
Kommentera

ÖstrandsNisse: Vilken ospecificerad spelare som helst kan runda Jokela vid "any given moment" så vi kommer att fortsätta släppa in mål i kvalserien också. Det blir intressant att se om man kan bjuda upp och sätta några kassar också.
Kommentera

Jag missade pausintervjun men jag tar för givet att Perra annonserade sin avgång och att Jokela och Kolan tas ur truppen.
Kommentera

Ambroo: Nejdå du missade inget. Boorken pratade med Bång och lyckades romantisera lite hockeyslagsmål i övrigt var det inget av nyhetsvärde.
Kommentera

fan vad man blir grinfärdig.
Kommentera

Jag gick hem efter ca fem minuter av den andra perioden. Anledning ? Rädsla, faktiskt.

Hur kan man spärra av med ett plastband ? Det skulle ju ha varit tomt flera meter (förutom vakter) ! Bedrövligt !

Kommentera

Perra och linkan två stora IDOTER som ska avg omg snacka om förståndshandikappade DÅRAR.
Kommentera

Ambroo: Har inte Perra sett den negativa spiral de spelare du nämnde är inne i, och varit sedan elitserien drog igång förra året, så ska man inte ha för höga förhoppningar på att något ska ske. Än mindre att Perra skulle se några fel i sin roll som tränare.
När hela världen tycks göra det så står Perra där och muttrar lite. Semlan gäspar och Jokela följer slagsmålet på åskådarplats. Det är ett tänt lag vi har som verkligen insett allvaret.
Kommentera

Den här skiten håller på att knäcka mig mentalt....
Kommentera

Åker Linkan till Thailand på semester i år igen?
Kommentera

ÖstrandsNisse: Säger som Foppa sa en gång ang en domare gäller Perra nu han är så jävla dålig så man vill dra på han en smäll mes dans farbror.
Kommentera

Snoop: Jag blir bara förbannad. Man ger bort allt. Vi hade 7 poäng ner, jag förväntade mig aldrig att vi skulle hålla det avståndet men jag hade definitivt INTE förväntat mig att man skulle ge bort allt och frivilligt placera sig själv i kvalserien.

Det är inte någon våldtäkt för det implicerar att man faktiskt gör motstånd. Det här är bara julafton för motståndarna, 3 gånger i veckan, fram till kvalserien. Dom tre senaste matcherna visar att det inte finns någon botten för hur lågt det här laget kan sjunka. Man kan sprattla till och göra bra prestationer men det finns absolut ett ganska lågt tak för den sortens insatser också.

Edit: Ber om ursäkt om någon tar illa upp av liknelsen.

Redigerad kommentar

Kommentera

Hälge: Hur i H-VETE ???!?
Gå hem av rädsla?! Det är VÅR HALL, VÅR Islada :-)
SLÄNG UT PACKET! Som sagt, jag begriper faktiskt inte hur de är funtade.
Kommentera

Olle: Ja man mår inte bra just nu iaf den saken är klar, man mår så jävla dåligt när de Timrå går som de går :(
Kommentera

Perra låter helt uppgiven och totalt menlös i intervjun. "gå ner på tre" och "visa lite mod" säger han med total likgiltighet i rösten.
Kommentera

Olle: Hade ju varit kul om Perra själv kunde visa lite "mod".
Kommentera

Enda gången i år som Jokela varit på alerten var på klubbfesten med efterföljande övernattning på statens bekostnad.
Kommentera

timråhjärta: Ja eller hur? Det sätter säkerligen kronan på verket om man börjar veva på läktaren med ett gäng apor. Nej man måste kunna visa klass på något plan, även om laget på isen inte bidrar till något i det ämnet.
Kommentera

Hälge: Att spärra av med plastband visar vilken amatörnivå denna klubb befinner sig på. Skulle inte förvåna mig om T. Johansson kommenterar det med " vad är problemet, ingen har ju dött"
Kommentera

RocknRolf2: Självinsikt är att jag kräver av honom. Självinsikt att kliva åt sidan och bryta sitt kontrakt. Kanske i senaste laget just nu, det skulle ha hänt för 2 månader sedan, nu förväntar jag mig att det ser efter den här säsongens slut.
Kommentera

Olle: Perra skiter väl i Timrå
Kommentera

Olle: Jag tycker man ska låta Huss ta över som tränare.

Perra är den sämsta taktiker jag sett sedan... Lars-Eje?
Kommentera

Ett mål i 5 mot 3 och ytterligare ett i 5 mot 4 nu då? Nä, det lär inte bli ett enda mål
Kommentera

5-3 nu, måla annars åker tåget. Bort med Jokela från isen nu.
Kommentera

RocknRolf2: 5 mot 3, mål? jag tvivlar...
Kommentera

Men avslut avslut avslut då!! Fan vad patetiskt man spelar runt!
Kommentera

Timrå vill förlora. kan inte se nån annan orsak till man suger så inåthelvete i 5 mot 3
Kommentera

Kattgubben: Vi hade en plan på att äta på arenan ikväll.. för platser fanns kvar (konstigt....) Men avstod, sist firade vi bröllopsdag med att se timrå förlora med 1-4.... IDag avstod vi för att AIK supportrarna avskräcker... VANSINNIGT! Hoppas nu på en reducering SNART SNART SNART
Kommentera

Kattgubben: jojo -självförtroendet lyser med sin frånvaro...förvånad? inte då!1
Kommentera

Olle: HERREGUD! förstå hur jävla illa det är. Vi skapar för helvete inte en chans i 5 mot 3. Inte ens spelare framför mål. Jag blir så matt.
Kommentera

....................................................................
Kommentera

Kattgubben: Dom kanske skulle byta tröjor till bortaställ och så ställa klacken på borta stå....
Kommentera

ÖstrandsNisse: 2-5 verkar som ett (t)roligt resultat....
Kommentera

Snoop: Det finns inte ord för det här..... Timrå IK är döende för fan!!
Kommentera

« · 1353535 · »