söder över: äh det gick juh bra!
perra time out... HAHAHAHAHAAHHA!
NU KÖÖÖÖÖÖÖÖR VII!!!
The great one: Absolut! Förlorar "gärna" om det sker med någon sorts heder i behåll. Hamnar man sist i serien men jobbar som i den här matchen hela säsongen, ja, då kan jag inte vara kritisk. Tror dock inte det ska behöva handla om en sistaplats i år.
Kom igen nu, stänk in en till tidigt i tredje, blir nervös av ettmålsledningar
hubbenorlen:haha nää va menarunu? hehe hockey koma!
jag är helnöjd än så länge. alla jobbar hårt! Hallin är jobbig att möta, crippe vinner puck i typ 90% av sina sargdueller, Hagos ... är en tvåvägs center! gunno blixtrar till...
MEN BÄCKSTRÖM ÖVERASKAR MIG! härlig kille!!!
nja vi känns inte jättestabila...
lite motgångar stressar oss lätt...
ner med stressen hitta tillbaka...
Sådärja!
Kan vi inte låta Perra coacha alla de elva andra lagen?
Trevligt med 2 pinnar men min rädsla som bildades under försäsongen står kvar.
Vi är på tok för ineffektiva vad gäller målskyttet. Fortsätter det så kommer vi förlora jävligt många jämna matcher den här säsongen.
Men intrycken totalt sett är utöver det positivt, det kan funka är känslan just nu iaf.
Såg väl ut ungefär som man kan förvänta sig. Trevlig fart och kämpatakter, betydligt mindre offensiva skills. AIK rätt usla, så det känns svårt att dra några större växlar på det här.
2 poäng är dock förbannat skönt, inte minst mot en tänkt bottenkollega tillika spöklag. Nu är det bara att ladda om och se till att göra en bra match mot Modo. Känslan är att det blir en tuffare nöt, även om puckarna trillade in i afton.
Härligt att det är i gång igen!
73Sjöbba: en aning seg ja... jag håller med. hoppas!
han behövs...
skönt att slippa straffar....
lundström behöver nog en eller två matcher till innan han är inne i det kändes lite hispig....
men jag är rätt nöjd med spelet. slipa till timingen lite så är det här en maskin som kommer att nöta ner många lag i vinter!
sebbe ger oss en växel till när han är med..
* Skönt med vinst, viktigt!
* Usel 3:e period, tappa all fart, som förr.
* Fattar fan inte vad folk ser hos Robinson, tamefan jag fattar.
* Hagos är ett nyförvärv, sjukt roligt att se hur man kan förvandlas bara man vill.
* Gunno får vi ge lite tid :)
bj21 | Svara | Gilla |
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Timrå Icon:
Ja just nu ser ju tabellen alldeles förträfflig ut. Kan vi börja slutspelet till helgen?
Hjärta, stolthet, passion - I LIKE IT!
Spelarbetyg:
+++++ - Yared Hagos
++++ - Joakim Lundström
+++ - Nils Bäckström
++ - Robin Persson
+ - Niklas Nordgren
Även Larsson, Friberg och Molinder förtjänar ett bra betyg.