1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590888 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - AIK 2012-09-13

« · 1516139 Till forumet

Sv: Timrå IK - AIK 2012-09-13
RTS: Visst är det så. Tänk en Vampola nu istället för då - 25 mål på Gunno.

Det jobbiga med just tredje igår var att när AIK flyttade upp laget i banan några meter så fick vi stora problem. De störde tidigt i uppspelen och fick gång på gång vända i mittzon med fart och antingen spela sig in eller chippa ner med gott resultat. Fler lag kommer garanterat att sätta hög press på oss och det tidigare än vad AIK gjorde.
Kommentera

Ambroo: Å andra sidan om vi spelar som i 2:a så blir det jobbigt för många lag.

Jonte o Sebbe in på det här  liksom Stenqvist....

Det värsta var att jag var så ruskigt trygg, fram till Hynnings 1-1, att jag tänkte skriva till dig att jag inte var ett dugg orolig.

Kommentera

Jack Daniels: Jag tycker vi förblindas lite av att de var riktigt usla i just andra. Jag vill nog se ett par matcher mot bättre motstånd för att få en uppfattning om hur bra vi egentligen kan vara. AIK är trots allt det enda lag jag är någorlunda säker på att vi kan lyckas ha bakom oss.
Kommentera

Dessutom vill jag berömma klacken. Mindre trumma. Mer sång. I like.

Mycket bra.

Inte godkänt: Introt o spelar entrén. Vad hände? Totalt fiasko.

Kommentera

Ambroo: Jo det har du nog rätt. Vi får första svaret imorgon.
Kommentera

Thornet:

Det finns fan ingen som har värre hängskalle än Perra efter en förlust. Undrar vilka signaler han sänder till sina spelare?
KÅT:s sågning när Perra säger att han ville ha med sig tre poäng "Vi är ju inte så gästvänliga numera" är klockren och lämnar Perra svarslös. Blev förvånad över Montys norrländska, hade inte en aning om att han är född i Borlänge, hade förväntat mig Challetugg. Å andra sidan så får jag klåda av att höra Perras lobotomerade "mysdialekt" igen.
Kommentera

Ambroo: Vi kan ju även passa på att komma ihåg första matchen säsongen 10/11, mot Frölunda. Då spelade vi en fantastisk hockey, och tidningarna skrev att Perras ord om SM-guld inte alls var kaxigt, med tanke på hur vi spelade ut Frölunda.
Det spelet såg vi aldrig igen.
Kommentera

hubbenorlen:

Glädjedödare.
Kommentera

hubbenorlen: Ja men Perra hade ju tränat för en match...inte för 55.
Kommentera

diffe:

Nils Bäckström
- En bra defensiv insats, jobbig efter sargen även han var duktig på att stänga vägar fär AIK, var en trygg pjäs i egen zon. Han får en

Ja, vad fick han för betyg??

Kommentera

Fet-Ecke: Tja.. ..jag tolkar det som han fick en. Men med det textliga omdömet borde han åtminstone fått två. 
Kommentera

Sebbe spelklar enligt Fredrik Söderberg på twitter. Det var härligt. 
Kommentera

Knylan: Nästan FÖR härligt.
Kommentera

Skarin: Precis! Synd att Alsenfelt hamnar på bänken :-(
Kommentera

Timrå Icon: Näää..vadårå?
Kommentera

Jack Daniels: Tycker du Bellissimo varit stabil på försäsongen...?
Kommentera

Timrå Icon: Eh va? Slänger du ur dig en fråga bara sisådär?

Ok, nä inte så där överhövdan, men det kan man ju knappast säga om Jocke heller. Men det är bra att Jocke står i morgon.

Kommentera

« · 1516139