1150x200-tikenciggis_3mpQ6zqKhAln98v.png

Timrå IK – AIK 2015-01-29

« · 1658155 · » Till forumet

Sv: Timrå IK – AIK 2015-01-29
Fan, vilken underbar jävla hall vi har ändå. Grymt att äntligen vara här igen.
Lite stundens allvar i första, nu blir det åka av!

Kom igen Timrå!
Kommentera

SMÅLAND:

Det kommer att bli en fantastisk andra period. Vi har ju lärt oss nu att det aldrig är för sent att ge upp!!!

Kommentera

söder över: De vänner i annra o tredje :-)
Vi ger ALLRI UPP!!!!!!
Kommentera

Ett otroligt nervöst Timrå första 10 och 0-3 låg i luften... Men ju längre perioden gick desto bättre blev TIK!
Kommentera

Nä ni... Det här Timrå laget känns inte igen...

Betong i benen och ingen timing i passningarna...

Känns små i duellerna med...

Käka taggtråd nu för fan!!!
Kommentera

Marcus: vore väldigt trevligt om dom måste vänta lite med att släppa pucken så folk hinner in i arenan! 

den här matchen kan bli en jättefin present till föreningen...

Nu ska "bara" grabbarna leverera på isen med så har vi en av de bästa TIK dagarna i modern historia!

Kommentera

söder över: det är bilkö till rondellen
Kommentera

är det någon som är på plats i eon och ändå sitter med ett öga här? hur ser det ut på plats?

är det fullt på parkeringen?

Kommentera

Heja Heja Timrå...Timrå IK är de BÄSTA!!!
Släpp puckuslingen nu!!
Nu har jag facklorna ude och nu kör vi så det ryker i vårt och torrt ALLTID!!
Kommentera

Då har man hängt i hemmabaren sen imorse och bara väntat på att vi kunde lägga det ekonomiska bakom oss(Vilket jag trott hela tiden) och kan bara se det sportsliga framöver.
Jag sköt av korken utav champagnen förut för att fira segern mot AIK ikväll!
Tjooootamjefan va jag är glad!
Timrå IK I VÅTT OCH TORRT ALLTID!!
Lilla On Lall On..
Kommentera

Laken: klart :)
Kommentera

MrMorris: Det blir inte slutsålt - se till att masa dig dit! ;-)
Kommentera

söder över: blir det slutsålt eller kan man gå dit vid 17:30 tro?
Kommentera

dr dängroth:Ja ikväll vinner ni matchen, inget snack om detta. Lycka till i den svåra sits ni nu befinner er i.
Kommentera

DJ Hemp:Det är obstruktionstaktik att kräva inhibition av kommunalt beslut. Man kan fråga sig vad syftet är och om det håller vid materiell prövning av domstol. De verkar inte vinnlägga sig om att bli populära iallafall. Som tidigare sagt, all makt utgår från folket.
Kommentera

Rip Kirby:

Nätverk timrå är ju tamejfaan rena asen. Att ngn kan rösta på dem är ju ett under.

kan ngn slå ngt hårt i huvet på dem så de vaknar upp ur dvalan???

helt otroligt, att de inte skäms! Hör dem inte själva hur de resonerar??

En skam för kommunen är vad de är!!

Kommentera

DJ Hemp: Har hört att eleverna inte VILL lära sig. Jag frågar mig hur sjutton skattepengar ska kunna motivera skolelever att prestera bättre i skolan.
Kommentera

Ja, hur hanterar man rättshaverister?
Kommentera

Direkt från Thailand till Eon ikväll. Sån är jag. Hemma en kortare stund bara... det här ska gå!
Kommentera

157620:

Rättshaverister är det rätta ordet och sådana för sällan utvecklingen framåt. Fast egentligen är jag inte det minsta insatt i partiet och hade inte ens hört talas om det förrän nu i samband med Timrås krisläge. Typiskt.

Redigerad kommentar

Kommentera

DJ Hemp: Börjar tycka RIKTIGT illa om det där jävla nötverket. Rättshaverister.
Kommentera

söder över:

Jaji, denna friade interference var ännu värre än den tappade skenan. Om vi åtminstone hade fått chansen att spela vidare kanske det aldrig hade blivit en sådan stor grej med skenan efteråt. Efter det där hatade jag HV, även om jag inte bryr mig om dem i dag.

Kommentera

Rip Kirby:

Troligt att spela ut Timrå IK mot frågorna om skattebetalarnas pengar, skola, vård och omsorg. Ja, det är säkert TIK:s fel att nära hälften av niondeklassarna i kommunen inte klarade målen förra året. Den sortens argument har sämsttendens!

Kommentera

MAN UR HUSE IKVÄLL!!!
Kommentera

Hur oroliga ska vi vara över det här "missnöjespartiet"?
Kommentera

El Maco: jag känne mig lite sunkig här nere i Norrköping som inte kan gå. jag har varken råd eller tid tyvär. jag köper biljett den här gången med dock och hoppas att den kan hamna hos någon som går dit imorgon! stämningen mot karlskrona med bankande trumma och sittplats klapp gav härliga vibbar! jag tror på fest imorgon! riktig klassisk fest! och en Emil P i högform!
Kommentera

söder över: Jag köpte precis och när jag gick in på ticnet och valde matchen dök det upp en lite varning om "populärt arrangemang, köp biljett nu, imorgon kan det vara fullt" eller något liknande Jag ger mig inte på någon prickräkning men nog ser det ut att vara mer än vid samma tid förra mtchen. AIK drar nog lite mer än Karlskrona på marginalen, folk har fått lön, de var så jäkla grymma mot Karlskoga och all massiv uppmärksamhet gör att laget är top of mind. Jag gissar på över 4000. Jag lovade för övrigt Ewa det på fejjan för några dagar sedan så det får gärna funka.
Kommentera

söder över: Jag ska ringa ett samtal imorrn och kan i samma veva be om det, även om de säkerligen tänkt på detta själva. 

Över 5000, minst. Det klarar vi! 

Kommentera

DJ Hemp: lehtonens jävla skenjävel! för att inte nämna den friade interferencen på backlund efter den soppan! jag glömmer aldrig!
Kommentera

SuperMupster: Någon med bättre kontakter inom föreningen än jag kanske kan be om en uppdatering under torsdagförmiddag ang sålda biljetter. någon kanske kan kolla upp det och göra en snabb rapport på twitter tex..

jag vet att dom har mycket att göra men kan man visa att det kanske kan bli åtminstånde en stor fest till i eon så kan det vara lättare att dra ut medgångs suppar till arenan..

Kommentera

Rip Kirby:

Japp, solklara 4-1 i matcher. Vinst på bortaplan med 5-0 i sista eller? Tycker att vi förtjänade att ro hem ett guld under något av dessa år, men vi hade en del missflyt i avgörande lägen. En modern storhetstid fick vi i alla fall uppleva. Oförglömligt!
Kommentera

Vem räknar prickar?
Sitter med telefonen och kan inte göra de...
Kommentera

DJ Hemp: Absolut! 4-1 i matcher var det väl? En klart njutbar förnedring. Synd som sagt att det inte räckte längre den säsongen. Det laget och de spelarna lär det tyvärr dröja innan vi ser motsvarigheten till igen.
Kommentera

Rip Kirby:

Nej, men vi spöade dem å andra sidan riktigt rejält! : )
Kommentera

DJ Hemp: Fast det hade nog fallit rätt så platt gissar jag. Vi vann ju inget SM-guld trots att vi spöade Modo ;)
Kommentera

Bragd-Birger:
Lämnar Nynäs runt 14:00 i morgon.

Finns fyra platser över, men jag blir kvar i Timrå över helgen och åker ner på söndag kväll.
Kommentera

Edb: Haha en domarkollega till mig är modoit och han hånar mig för situationen, men jag säger bara Perra så är han tyst.
Torsk mot Frölunda idag 4-3!
Kommentera

Edb:

Om jag hade varit du skulle jag blixtsnabbt ha svarat: 2008! : )
Kommentera

nectis: Matchen sänds på S24 imorgon dom brukar ha hyfsat bra sändning faktiskt.
Kommentera

Skarin: Haha. Puss på dig med, snuttepluppen!
Kommentera

Bragd-Birger: Äntligen1!!111! Tömme öpp.
Kommentera

157620: Faaan! Jag vill också vara där och uppleva lite äkta stämmning igen. Matchen sänds väl knappast på viaplay igen? HA-play, har det blivit bättre?
Kommentera

SMÅLAND: jag ska nog avslöja dig, jag träffade en modosupporter här i trakten vi hade båda klubb reklam på våra kläder, vi stirrade blint på varandra ett tag med en arg men humoristisk blick. Han sa bara 2007 och gick vidare. Själv fick man gå med hängt huvud. Med det sagt tycker jag det är Kul att de finns en rivalitet här nere med.
Kommentera

jå1: I så fall..Om ca 3000 är sålda nu plus kanske ytterligare 7-800 förköp under morgondagen plus 1000-1500 direktköp..fan det borde kunna pressa sig uppåt 5000.

Fast det duger inte, ska vara FULLT imorrn!

Kommentera

157620: Halva arenan kvar att fylla tippar jag på
Kommentera

Damn it! Nu har jag lyckats fylla en bil med hockeyointresserade (än så länge) tjockhultare. I morrn välter vi Eon!
Kommentera

Laken: Max 15 biljetter till en sådan viktig match :-(
15 ggr 210..3150!
Kommentera

lincoln: Jepp. Min planerade itinerary.
Kommentera

Edb: Tingsryd är ju en liten ort precis som jag bor i.
Där har man käkat en hel del :-)
Fast mina besök sker oftast på Ting Hockey!
Och här är jag ensam att gå med Timråtröjan på :-)
Kommentera

« · 1658155 · »