Tikkare: Ett måste med vinst idag, och ett måste att det släpper för vissa spelare. Wahlgren har jag tyvärr tapppat hoppet om, utlåning till Söråker bandy?
She: problemet är väl att han inte fick spela med Modo ifjol ens, utan skeppades till Västervik under säsongen. Tim var en felrekrytering, och det är dåligt för både Timrå och Tim själv att Nubben inte agerade redan för två månader sen.
Idag har vi ju guldläge att knipa 3e platsen! Dags att va lite pepp över de kanske? Känns som det var ett tag sedan en match betydde att vi kunde avancera en plasering och att allt ligger i våra egna händer.
Bara att buga och bocka för Mora som tog en livsviktig skalp mot Bofors. Trevligt för dom att den matchen verkar blåst liv i dom också.
Linkovich: Inget vidare så långt, förutom första fem, men med tanke på skottstatistiken ska det nog ordna sig till sist. Dahlén är sig inte riktigt lik, inte heller Ragnarsson. Däremot ser Kaijser ovh Boyce heta ut. Boyce gör nog ett till innan det här är klart. Öka i andra!!!
Donald: Har ni tråkigt i Övik i dag? Vi kan ju ses inne i er bok vid 19.30. Ah, nu glömde jag att bara Modoiter får vara där när ni förlorar. Då måste ni ju få hacka på domarna i fred. Det måste vi andra förstås respektera.
JonteD: Skönt när våra trotjänare kliver fram. Och vart tog alla Modoiter vägen. Knäpp tyst plötsligt. Håller helt med om Nielsen. Ett mysterium att han inte får spela: alltid på rätt ställe offensivt och med en fart på rören som ingen annan back. Sen unnar jag Kaijser ett mål nu.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.