sargad: jag fattar ingenting, här får man knappt gå på hockey fast det lätt skulle kunna vara fem meter mellan varje åskådare. Men till Finland ska det åkas och spela en totalt meningslös landslagsturnering!
JanneH: Är Karjala planerat att spelas i Finland? Med senaste signalerna om Covid i Sverige och i Europa känns det tveksamt. Finland stänge ju gränserna totalt i våras och har de fortfarande samma approach så kommer antagligen "Sven Dufva" stå vid tullen och inte släppa en jävel över bron?
Andersson: Är lite långt mellan 8-11 nov 2020-11-04 19:00 Mora IK (H) NHC Arena 2020-11-06 19:00 BIK Karlskoga (B) Nobelhallen 2020-11-08 17:30 VIK Västerås HK (B) ABB Arena Nord 2020-11-11 19:00 Almtuna IS (B) Upplands Bilforum Arena 2020-11-13 19:00 Väsby IK HK (H) NHC Arena
nectis: Har exakt samma känsla. Det är ju inte jättebra TV när det är såpass ensidiga matcher som de senaste 3-4 faktiskt varit, men det kan man väl stå ut med.
Somnade från typ tio minuter av andra perioden och vaknade inte med den där känslan man ibland får att nu jävlar har det säkert gått åt helvete. Istället var det bara att sätta mig upp, sträcka mig efter bärsen och konstatera att ja, såklart leder dom med ett mål till - hur skulle det annars kunna vara?
Stabilt från Orre backar forwards ser ut som laget går på halvfart och kontrollera ALLT ändå.Har tryckt grundspel tyngd storlek många kan producera mm 😀😀👍👍💪💪
Tikkare: Som sagt NHL lån. Finns nog inte på kartan att han kommer spela Allsvenskan nästa säsong. Skulle ju få topp roll i Skellefteå om det blir Sverige nästa säsong. 🙂
Tikkare: Tim Söderlund ju. Han som kraschade in i Bratten så han fick kliva av mot Skellefteå senaste i SHL. 😠 Sen minns jag inte namnet på Juniormålbakten som fick hoppa in då Svedberg va borta också. Ingen rolig match för den junioren vill jag minnas i kassen. Men annars är han teknisk och sevärd den där Söderlund. 👍
rabon: På tal om annat så är Jag är lite nyfiken på hur introt ser ut den här säsongen, om nån är på plats nån gång och vill filma så kasta gärna ut det på nätet😊👌
Sputnik: Klubben har försökt styra så de som vanligtvis står i klacken ska hamna tillsammans var tredje match. Dock har ett fåtal hamnat på denna match istället av någon anledning. Men vet att dom har jobbat/jobbar på en lösning för att skapa drag var tredje match åtminstone.
Sputnik: 24-7 i skott på två perioder. Undrar om vissa generaler i Nordkoreas armé tycker att man ”överdriver kopiöst” om man menar att detta hittills är en överkörning
Sputnik: Hahahah! Hade tänkt att skämta om det förut när SSK vann. Men så kommer det ändå. Kappwendarholm är så fascinerad av Löven att nu är tydligen SSK en allvarlig utmanare bara för att de slog dom. Jag ger upp... 😂
söder över: Jag tänker att det här blir min sista kommentar i frågan (mest för att det inte riktigt leder nånstans). Jag vet inte om det är medvetet eller omedvetet man försöker missförstå och när argumenten börjar närma sig "ah men dom ... | #Läs mer ·