JonteD: Särskilt inte Tim Söderlundh som spelar mycket vacker hockey. Men vad hjälper det mot den stora röda maskinen. Strax blir det kaffe och kaka i en mun nära dig. Det är nästan trist att aldrig behöva vara orolig. ;-)
Hatar allt! Missar 1 perren pga att man satt hånfullt lite för länge på jobbet. Sen när man kommer hem så ska TV:n uppdateras... missar hela 2:a pga det. När TV:n väl sätter i gång ser man hela bunten knata ut i periodpaus. Ja ja... får se matchen i repris. Ge mig en pilsner!!11!1
bar mofftak: Väsby är som Timrå ik när vi gick upp vid millenieskiftet, dom ger aldrig upp. Svårt att ogilla Väsby, jag hoppas innerligt att dom spelar i allsvenskan nästa säsong för det förtjänar dom.
JonteD: Timrå är överlägsna denna period, ändå är Almtuna inte helt kassa som sagt. Stänger ytor med näbbar och klor, sen har de Tim Söderlund som man inte annat kan göra än digga. Speedig tekniker som kan utmana på egen hand och skapa otyg.
Charlie2: Jag är inte det minsta förvånad. Väsby spelar faktiskt ofta mycket bättre än många lag före i tabellen. De är bra mycket bättre än kvällens Almtuna t.ex..
JonteD: har bara följt Timrå IK i 20 års tid men det här är det bästa Timrå IK jag någonsin sett. Det är en konstant köttkvarn som bara äter upp allt motstånd. Sjukaste jag sett i hockeyväg. Det kanske inte ser så spektakulärt ut hela tiden men målen ramlar HELA tiden in i rätt kasse.
hubbenorlen: jag håller ju med dig i sak men samtidigt, det här är allsvenskan, vi har fan domare som fått licensen i cornflakes-paketet så kommentatorerna har jag låga förväntningar på :)
Allmän uppmaning till alla nu: lägg in tursnusen redan nu, vi behöver mål.
mikenomad: Inte alla har dragit ifrån Löven. Och nån tog ju nyss in någon back ifrån Edmonton. Det jag menar är, varför är vissa kvar när andra kallas tillbaka. Är det inte i AHL alla spelar?
8671: Tycker att den här killen har låtit likadant i flera säsonger. Ingen passion. Ingen inlevelse. Samma tonläge genomgående. Nu om någonsin borde han anstränga sig lite mer. Men icke.
covfefe: lojt och slött vet jag inte om jag håller med om. Vi har pucken och dominansen men Almtuna spelar ganska tajt. Vi är fortsatt ganska klena i defensiven men nog är det kraftig lutning Timrå i denna period?
SMÅLAND: Men e han verklig Jonte han gör points hela tiden man kan ju nästan bara nästan jämföra honom med EP 40!! Han är ju helt enkelt formidabel!!!😇😇
Dr.Krykov: Lövens har dragit, Hästens har dragit, SSK:s har dragit, KiK:s har dragit etc. Är väl långt ifrån så att "i princip alla andra lån är kvar i HA"
JonteD: Skönt att det är ledning efter första. Otroligt lojt och slött idag. Almtuna spelar också snabbt i kontringarna och slår en del sarg ut när de kommer snabbt. Borde tajtas till!
I övrigt så är jag så oerhört less på den här kommentatorn. Kan han säga något relevant om matchen som faktiskt händer eller kan han bara rabbla statistik?