Hahl Bundy 2.0: En liten fråga till alla e vi bara bra elr e vi överlgäsena?? Jag vet inte hur man ska ta de till sig efter alla motgångar som vi haft!!😎😎
KniveN: Det är var pucken tar på klubban och om det är över ribban! För övrigt var Filip Sandstedt ( Den ena huvuddomaren) rookie på samma utbildning som mig en gång i tiden!🥳 Det var solklart mål... Dä såg jag direkt!!
JonteD: De är mycket matcher kvar och slutspelet är viktigare än seriespelet jämnfört med tidigare säsonger Modo har kvar att möta Timrå 4 matcher och Löven 4 matcher 27/12 möts Löven och Timrå
Mike Keenan: Det är inte nu vi ska vara som bäst... det fattar vi oxå o framförallt spelarna... det är till våren. Att vi är överlägsna just nu är bara skoj... Vi jobbar vidare så toppformen infinner sig när den ska lagom till slutspelet.
Hahl Bundy 2.0: en tanke.... Löven vann första mötet i år och alla möten ifjol.. kanske läge att hålla ner hybrisen? Iaf tills den 27/12 till att börja med .. räcker att tappa formen i vår så är de över
Mike Keenan: Det är ingen hybris... jag sa att vi jobbar vidare. Just nu är vi överlägsna det vet du oxå. Men det är till våren det gäller o det är då vi ska vara som bäst. Men det är klart... Vi kan åka på skador, Covid o även fastern till den kon... då försvinner formen. Löven är ett bogeyteam... den 27 ska det spöket dödas om inte då... nästa gång... eller nästa... eller...