Mike Keenan: Det är ingen hybris... jag sa att vi jobbar vidare. Just nu är vi överlägsna det vet du oxå. Men det är till våren det gäller o det är då vi ska vara som bäst. Men det är klart... Vi kan åka på skador, Covid o även fastern till den kon... då försvinner formen. Löven är ett bogeyteam... den 27 ska det spöket dödas om inte då... nästa gång... eller nästa... eller...
Hahl Bundy 2.0: en tanke.... Löven vann första mötet i år och alla möten ifjol.. kanske läge att hålla ner hybrisen? Iaf tills den 27/12 till att börja med .. räcker att tappa formen i vår så är de över
Mike Keenan: Det är inte nu vi ska vara som bäst... det fattar vi oxå o framförallt spelarna... det är till våren. Att vi är överlägsna just nu är bara skoj... Vi jobbar vidare så toppformen infinner sig när den ska lagom till slutspelet.
JonteD: De är mycket matcher kvar och slutspelet är viktigare än seriespelet jämnfört med tidigare säsonger Modo har kvar att möta Timrå 4 matcher och Löven 4 matcher 27/12 möts Löven och Timrå
KniveN: Det är var pucken tar på klubban och om det är över ribban! För övrigt var Filip Sandstedt ( Den ena huvuddomaren) rookie på samma utbildning som mig en gång i tiden!🥳 Det var solklart mål... Dä såg jag direkt!!
Hahl Bundy 2.0: En liten fråga till alla e vi bara bra elr e vi överlgäsena?? Jag vet inte hur man ska ta de till sig efter alla motgångar som vi haft!!😎😎