Hälge:
Nä du har nog rätt, pust.
Kommer att bli en spännande vår i Ejendals och Hyllie Arena ;)
MB:
Man blir ju bara på dåligt humör över att se på skiten. Skillnaden mellan Timrå IK och ett dåligt förhållande , är att det dåliga förhållandet kan man avsluta.
Challe Berglund:
Varför satsade du på Backlund i dag när Åke Lund gjort två bra matcher på raken? Har du gett dig fan på att få en spark i arslet från föreningen?
zaccodog:
Men fattar ni inte att det är för sent? Vi skulle ju kunna kasta in Zetterberg och Lidas utan att det skulle ske någon förbättring, det enda jag begär är att spelarna skall:
1. HÅLLA SIG BORTA FRÅN KROGEN resten av säsongen.
2. Visa för fan ett uns av STOLTHET.
3. Sluta upp med att GLIDA hockey, spela spelet i stället.
Yellowcard:
Kanske SK borde ringa runt till dom som hyr in sig i logerna för 200000 per säsong om dom tycker det är ok att spelarna frekventerar stadens nöjespalats i stället för att utöva återhämtning.
Man inbillade sig att det var proffesionella elitidrotsmänn man hade att göra med, men ack vad jag bedrog mig.Undrar hur Magda Forsberg la upp sin säsong för att kunna prestera max då det gällde?
Ett antal felbeslut som man ännu inte rättat till. Och ytterst ansvarig att hållas är Klubbledningen med Thomas Johansson i spetsen.
Man valde att inte erätta Hahl som förstecenter. Varför då kan man fråga sig
Att Dennis Persson och Tomas Skog är backar i ett elitserielag är humor på allra högsta nivå. Det är mig en gåta hur dessa lyckades lura in sig i Timrås organisation.
Det är nu tredje året på raken som vi har en skadehistorik efter 10 omgångar som en del lag inte har på hela säsongen. När skall man på allvar utreda varför det är på detta sättet?
Vi har ett grundspel som gör att en hönsgård ser ut som om satt i BMW’s ledningsgrupp. Kan man inte ens kämpa då är hoppet ute.
Linkan och Robban som sportchefer känns som århundradets nödlösning. Grabbarna är mysiga och trevliga men, kan dom kliva ner i omklädningrummet efter match och slå näven i bordet?
Hör jag Ordförande Eriksson sitta i TV’n och snacka om Arenaflytt en gång till denna vinter utan att vi vänt den sportsliga trenden kommer jag att drabbas av hjärnblödning. Det känns en aniiiiiiiiiiing oviktigt just nu med att lyfta upp den på agendan.
Kommer även drabbas av denna åkomma om någon snackar i ordalagen om att det är långt kvar av serien, TRENDEN är den att vi ligger djävligt risigt till redan nu, och att det syns inte ännu några intentioner om att det ser ut att vända uppåt.
Inte ens under andra året i eltiserien då vi gick till kvalserien har vi spelat så här dåligt.
Ergo:
Hamnar vi som jag fasar över i kvalserien så kommer det att gå åt helvete. För vi kommer inte att vinna mot det lag som åker ner med oss. Och Leksand kommer med sitt hjärta att gå upp.
Vi är nu ett lag i akut behov av en hjärttransplantation, tack för mig, hej