1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590889 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06

« · 1489331 Till forumet

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2012 - 04 - 06

bantaloni: Vi har efter säsongen ett eget kapital på 20 miljoner. Går förstås inte att ersätta elitseriens bästa spelare, men att något ska vi nog hitta. Ni däremot ska dra ner ytterligare på eran A-trupp. Tycker du att vi ska vara oroliga inför våra möten? Vi har varit i samma skit ni går igenom, är bara oerhört tacksam att det inte är vi som är där nu.. Med en stor förändring i föreningen så fixar ni det, låter ni däremot Nubben äventyra er ekonomi även i fortsättningen så är ni ett sjunkande skepp. Gör om gör rätt.

Kommentera

Dream Team: Sorry. Missade det inlägget. Nä det har jag inte läst, då verkar man ju ha klarat sig, eller köpt sig tid som det står. Sen kan man ju fråga sig vad de där 16 kr står kvar för??:)

Kommentera

Gurra88: Tror du att det är sportchefen som sätter budget?
Kommentera

Gurra88: Men äntligen! Det finns hopp, det trodde jag inte om dig! :)

Ja, varför gör man sig inte kvitt hela skulden om det hänger på småslantar, det undrar jag med. Men några miljonbelopp handlar det alltså inte om längre.
Kommentera

Kongo: Absolut inte,men han verkar vara en jävel på att spendera
Kommentera

Dream Team: Dock som det står är ju inte stormen helt över, men det va ju ett jävligt stort steg i rätt riktning

T o m jag hade kunnat tänka mig att lägga de där 16 kr:P

Kommentera

Gurra88: Men allvarligt Gurra, kan du lägga ner. Vad får du ut av att sitta här inne och jävlas. Timrå kommer spela i ES nästa säsong, de kommer få genomgå ett ekonomiskt stålbad och vi får se hur det går helt enkelt. Varför sitta och provocera och vara dryg? Det är ju så jävla tråkigt, det blir dålig stämning helt i onödan.

Vi har ju varit igenom samma helvete själva och tack och lov så gick det bra, otroligt bra dessutom. Nu är vi en ekonomisk stark förening för första gången på evigheter. Kommer du inte ihåg hur jävligt det var innan?

Vart är förståelsen och ödmjukheten hos dig? 

Redigerad kommentar

Kommentera

spud: kämpa på spud
Kommentera

Gurra88: om du hade läst mitt inlägg om 32 ölburkar och levt kvar på 90-talet som jag... Så kanske du fattat tidigare, hahaha

Redigerad kommentar

Kommentera

bisterfinnen: Eftersom jag inte läst  artikeln om de 16 kr så förstod jag inte riktigt vad du menade med de 32 ölburkarna. :)

Sen är det väl 1 kr pant numera, så då blev ditt inlägg väldigt missvisande;)

Kommentera

Gurra88: Så Nubben spenderade TIK in i krisen? Om du missade det är han ny sportchef och hans värvningar har hjälpt till att rädda klubben kvar i es.

Om man inte vet vad vad man pratar om är det betydligt bättre att vara tyst.
Kommentera

Epost: Var du tvungen att säga det där när allt hade lugnat ner sig?
Lysande.....eller nåt.
Kommentera

« · 1489331