Och dagens match visas på Play för oss som inte kan vara på plats.
Det ska för övrigt bli mycket intressant att se vad Klavins kan bistå med. Storväxta forwards är något vi inte varit bortskämda med, framförallt inte i årets trupp. Kan inte tänka mig att det kommer vara en nackdel i PP, t.ex.
Klavins om sig själv i ST idag: En tvåvägsforward som gillar att hålla i pucken i hörnen."
Precis det man ville höra....eller nåt.
Redigerad kommentar
mikenomad: Ääääh han är bara här för att äta upp sig lite ;-). Och rent historiskt har han väl isåfall kommit till rätt ställe;
"– Jag tappade tio kilo, säger Klavins, som fått sparsamt med speltid i tre SHL-matcher"
jå1:
Aha, ja det låter ju logiskt. Själv får man hålla till godo med Malmö - Karlskrona i Viasat. Men det hade ju kunnat vara sämre. Som att ens favoritlag i Fotboll hade torskat i kval tre gånger på de fyra senaste åren. DÅ hade det varit riktigt jävligt... Faaan!
Redigerad kommentar
Epost:
Jag umgås en del med AJK:are och de är i varje fall mäkta upprörda över att han har fått chansen ordentligt. Han slutade ändå på +5 i AJK ifjol, vilket var bäst i hela laget.
El Maco: Exactemon.
I övrigt känns det som plattmatchläge. Lex 2012/13. Hoppas jag har fel.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Ja ja.....
....nu ska vi se hur det går med den gamla Bork-klyschan...hur var det nu den gick...???
Redigerad kommentar
Från Timrå IK's Facebook:
"Idag har Jeremy Boyce och några spelare till varit och besökt Studentkåren i stan, Campus. De blev trevligt bemötta.
Och på måndag kommer ett 100 tal studenter att förstärka klacken då vi tar emot BIK Karlskoga."