Linköping leder 3-0 endast första femman har producerat. Hoppas NHL drar igång. E så himla larvigt att det alltid är morrison Knuble och Husse som gör mål.
Huge: I den omfattning som Morrison, Knuble & Husselius gör mål gör en irriterad. Zäta och Modin Gör inte alla poäng eller? OM du förstår hur jag menar.
TIK-Supporter: Jag förstår vad du menar, och jag är lika "irriterad" själv. Eller avundsjuk, vilket du vill. :-) Bara att be för att lockoutarna försvinner efter jul. Då djävlar blir det åka av....
Modin tycker jag har mycket kvar å ge. Vill se mer av Modin, Appropå Svenska NHL hur är det med dem slipper de Artistskatten eller? Kiprusoff e ju finne och Aalto, Koskinen eller Rajamäki har ju behov av Artistskatt.
RödVit: Exakt hur bra var Timrå fr.o.m andra perioden? Där har du förklaringen.. Trycket var bra i första när också Timrå spelade bra. Tyvärr trodde väl spelarna att det var klart, eller nåt (?). Brynäs höll sånär på att kämpa ner Timrå, synd att inte hemmaklacken kämpade fram sitt lag lika bra!
RödVit: Humor i hockey. Kan inte låta bli att garva lite över att Modin får en assist på avgörande målet. Från tre meters avstånd missar han målet med en och hastigheten på pucken skulle få min 95:a att skämmas och blänga ilsket på klubban. Ska sanningen fram är det nätt och jämt att han träffar pucken överhuvudtaget, men en poäng likvärdig alla andra får han. Borde det inte kunna anas en tillstymmelse till avsikt för att registreras som assist.
Men å andra sidan räckte det ibland för Gretzky att finnas med i laguppställningen för att få poäng när det begav sig.
geggelundin: Här har vi NHL;s hårdaste skott. Och nu har karl gått och blivit skotträdd. Han skulle säkert ha nätat på en eller flera av sin chanser om han nypt till direkt. Anropa idrottspsykolog någon!!!