RocknRolf2: Ursäkta mig men går det att få bättre utdelning? Oavsett vad man tycker om organisationen och värvningarna är det bara att som supporter konstatera att Timrå inte är lika starka som de varit de senaste två åren.
RocknRolf2: Helt jävla underbart är vad det är! Vi gör ingen speciellt bra match, utan vi vinner på gammalt välkänt Timråmanér - vi krigar och kämpar ner vår motståndare! Trendbrott, detta? Nu hakar vi på tåget uppåt i tabellen!
DJ Hell: Men bah.. var MoDo tvungen att släppa in den där skitpucken från Leksand.. Att bottenlagen förlorar är nästan lika viktigt som att Timrå vinner.
Det är nästan så man tycker synd om knätofsarna. De lyckas kvittera med uttagen målvakt men torskar likförbannat! 2-1 av Modo med 9 sek kvar.. på ett puck-out powerplay.
Dream Team: Leksand torde vara Linköpings tvärtom-motsvariget just nu.. Linköping har vunnit alla matcher, dock en på övertid. Leksand har förlorat alla matcher, dock en på övertid.
Man kvitterar med drygt två minuter kvar...sedan åker man på en riktig skitutvisning tack vare den där nya idiotregeln, och släpper in ett mål med 9 sekunder kvar...nej, det kan inte vara lätt att vara leksing idag.
Ambroo: Typ=) Riktigt skönt...Trodde inte vid ställningen 2-2 att det skulle bli tre poäng. Men Regins soloprestation gjorde att jag nästan slog i huvudet i taket. Underbaaaart!!!
SaraS: Ja, jo, det kanske du har rätt i.. ;-) Nu sitter jag inte hemma och ser matchen, därav min tillfälliga "okunskap" på det området... Jag skall dock dyka ner i arkiven så snart jag kommer hem! ;-)
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·