En annan sak jag tänkt på, många toma stolar idag, en Lördag och kommer från tre raka VINSTER och Timrå vill bygga ut. Ser ingen logik i det.....
Härligt av Challe med kritiken i PP, det är ju inte han som spelar, så det får spelarna ta på sig. Kul också att han inte är grinig som Luckner, Bäckman o CO efter en förlust.
Samtidigt känns det som att vi får möta Brynäs i fel läge hela tiden. Kass reservmålis i de första två matcherna... Pärsinen borta idag. Dessutom ser det verkligen ut som det var si och så med motivationen idag, som befarat. Sedan var det väl inte nåt lyckodrag det där med Hynning. Andra och tredjekedjan blev tydligen "heliga" helt plötsligt. Håhåjaja
RocknRolf2: Jag har varit riktigt kritisk mot Jonsson under säsongen men jag måste säga att han ryckt uppp sig dom senaste matcherna och varit ganska bra.
MB: Sperrle har ju inte fått speciellt många svåra puckar på sig. Tycker det mer är timrås oförmåga att sätta dit pucken istället för någon överdrivet bra match av Sperrle.
Powerplay-spelet är under all kritik, riktigt pinsamt från början till slut. Måste ju höra till ES absolut sämsta...tyvärr.
ChriZt3r: Tycker han är dålig både framåt och bakåt. Mycket sämre än Marttinen någonsin var. Det måste gå att hitta nån annan. Och Hynning är ju en storflopp. Bu för värvningar från surlule
Olle: han kan man inte släppa, han är för bra helt enkelt, jäkligt vass, men det är den enda dom har, men det har hjälp dom mot oss hela säsongen, Sperrle har varit bra också, kanska enkelt, många hos oss har gömt sig idag, varit jävligt bekväma, det håller inte i ES.
ChriZt3r: ok då. Likväl tycker jag Jonsson är en sopa.
Fan, Timrå har ju knappt lyckats skapa ett skit! Lika bra som vi var mot Frölunda, lika jävla dåliga är vi idag. Och då ser jag hellre att vi är bra på hemmaplan...
Hynning tog ju verkligen chansen förresten. Och länge orkar man ha kvar honom? erbjud han till andra klubbar snarast
Jensen_12: Jag tycker han är totalt jävla usel. Det var väl han som försökte slå ut pucken när brunas gjorde mål? och titta där, där tokstöter han så de kommer två mot noll. Brunas har i alla fall vett att spela deras bästa skytt Brendl i skottposition i pp, medan Timrå gång på gång matchar just RJ
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.