Uno Gordon: Han har inte kommit till sin rätt i år. Jag tror han blir bättre nästa år. Det var ju inte bara Timrå som ville ha honom, av alla Elitserieklubbar.
Simmalugnt: nej, antagligen inte. Nu hag jag ju inte sagt att Robin gjort en kanonsäsong. Han har inte spelat riktigt på topp. Han kan bättre, det hoppas jag alla förstår. Jag säger bara att han har något som även andra klubbar ville åt. Vad det skulle vara kan jag inte sätta fingret på, men han utvecklas fortfarande.
Jensen_12: jo för all del,men det räcker inte vi måste få in nån eller några som riktigt kan stångas plus nån bra spelande back,det måste bli prio nr 1 till nästa säsong.
fighter: Ja, vi tappar ju förmodligen 3 backar i form av Sanny, Kokko och Koskinen. (Inga frågor om Kokko, det är bara förmodat) Så nog tror jag vi får in bättre backar. Den som blir svårast att ersätta blir nog sanny.
nectis: Jäpp.... lite i alla fall. Och skönt det inför det stundande slutspelet. Det här ska nog ordna sig. Även om Brynäs borde vara mer motiverade än Timrå så åker vi ifrån dom.
Hassan: ja men enligt sundsvallaren så är det ändå mycket småskador och skavanker i laget,hoppas dom håller bara så kan det här bli bra,jag känner på mig att timrå kan göra ett bra slutspel.
Rip Kirby: Lilla farbrorn Röd o Vit HOCKEYDYNAMIT önskar alla dessa trevliga Timråiter som brukar husera härinne i vår bok en riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR med en seger mot Mordor den 4/1 🎄❄️🧑🎄🎊🎉🎀